Приводити на сайт тільки гуртових покупців. Утримувати позицію топ-3 за ключовими словами, і перші позиції в блоці Google Покупки
•Доопрацювали сайт під умови Google Merchant Center
•Реклама за ключовими словами на топові товари, сезонні товари та товари, які потрібно швидко розпродати
•Google Shopping на всі товари сайту
•Ремаркетинг на всіх, хто відвідував сайт
•Окремі кампанії з виділеним бюджетом на топові товари та сезонні
Сезонні періоди
(Новий рік, надходження нового товару)
•Утримання перших позицій у рекламних блока
•Щодня від 20 продажів на день із середнім чеком не менше 200 у.о.
•Коефіцієнт конверсії — 15,67 % (як часто взаємодії з оголошеннями призводять до конверсії)
•Середня вартість однієї конверсії — 10,68 грн
•Щоденно до 15 продаж, середній чек — 100 у.о.
•Коефіцієнт конверсії 8,60 % (як часто взаємодії з оголошеннями призводять до конверсії)
•Середня вартість однієї конверсії — 10,54 грн
Трафік та дані про покупки в сезон продажів
Результат за 7 місяців роботи
•Виділено бюджету на рекламу — 372 679,61 грн
•Отримано продажів — 3 073