Фестивалі Ізі, Покоління, Бар базар
Місячний бюджет на таргетовану рекламу (кожен фестиваль): 400 - 500$
Охоплення унікальних користувачів: 200 000
Покази реклами: 700 000 (в середньому кожна людина побачила рекламу 3,5 рази)
Відвідувачі фестивалю: від 500 до 4000.
Вартість квитка: від 100 грн

4
Короткі дані:
Організацією даних фестивалів займалася одна і та ж компанія, яка звернулася до нас з метою збільшити популяцію їх бренду і отримання максимальної кількості відвідувачів на сам фестиваль.

При розробці стратегії при просуванні фестивалів наша команда враховувала фактор того, що ми не можемо продавати продукт безпосередньо онлайн. Всі квитки продаються на місці, на самому фестивалі.

Ми визначили кілька основних цілей для реклами: збільшення популяції соціальних мереж за рахунок бренду самого фестивалю та його впливу на суспільство, максимальне охоплення за цільовою аудиторією з урахуванням того, що рекламу необхідно показати мінімум 2-3 рази кожному потенційному відвідувачеві. В першу чергу була проведена робота з такими цілями реклами як: просування заходів та охоплення - що дало основний приплив відвідувачів на фестивалі.
Опис:
Отримай в подарунок
безкоштовний аудит аккаунта