Готель Брістоль
Місячний бюджет на таргетовану рекламу: 400$
Охоплення унікальних користувачів: 246 000
Переходи на сайт: 2 200
1
Короткі дані:
Команда нашого інтернет агенства DigitalArt провела повний аналіз маркетингової стратегії готелю «Брістоль», а так само аналіз ринку і конкурентів в даній тематиці.

Основною метою роботи було визначено - пошук цільової «холодної» аудиторії в соціальних мережах і шляхом залучення її в соціальні мережі замовника - прогрів даної аудиторії і переклад в лояльних клієнтів готелю шляхом ремаркетингу. Таким чином ми збільшуємо базу людей, які вже знайомі з готелем в соціальних мережах і дізнаються про всі його достоїнства і переваги, після чого переводимо таких людей в відвідувачів.
Опис:
Отримай в подарунок
безкоштовний аудит аккаунта