Це необхідно визначення основних цілей і визначення цільової аудиторії з якою далі йтиме робота.
Це допоможе зрозуміти наскільки ефективною була попередня таргетована реклама (якщо вона була), в чому були помилки, слабкі та сильні сторони.
Це унікальна торгова пропозиція, тобто те, що відрізняє ваш продукт/бренд від конкурентів, чим ви можете бути цікавими для цільової аудиторії.
Хто ваша цільова аудиторія, стать, вік, географія, інтереси, рід діяльності, рівень доходу… Все це впливає на налаштування реклами.
В яких соціальних мережах будуть показані ваші рекламні оголошення (таргетована реклама у фейсбукта інстаграм при створенні оголошень однакова, проте кожен майданчик має свої тонкощі), чи буде це стрічка або сторіс тощо.
Креатив — перше, що привертає увагу користувача. Він повинен бути яскравим, чіпляючим, дати трохи інформації, але достатньо, щоб користувач зрозумів, що ваша пропозиція для нього, і викликати бажання читати далі. Тому цей момент важливо добре продумати перед запуском рекламної кампанії.
Насамперед консультація з таргету необхідна малому бізнесу, який тільки починає свій шлях в онлайн-просуванні. Ми можемо виділити три категорії потенційних клієнтів:
Вартість даної консультації повинна становити від 100 $ до 200 $ залежно від складності ніші.
Строки реалізації 5 робочих днів. Чому так?
Аналіз, настроювання та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
Для того, щоб просувати свій бренд у соцмережах, потрібно замовити таргетовану рекламу, інакше вашу навіть дуже добре оформлену сторінку просто не знайдуть.
Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google.
Smm стратегія – це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.
У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами.
Запустили таргетовану рекламу у Facebook або Instagram, а результат себе не виправдовує? Не потрібно ставити хрест на цьому виді реклами – краще зверніться до наших спеціалістів за консультацією.