Консультація з таргетованої реклами

У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами. Ми допоможемо вам зрозуміти, як правильно налаштувати та запустити рекламу в соціальних мережах, щоб отримає бажаний результат.

Консультація з таргетованої
реклами включає наступні пункти

01
Обговорення та вивчення бізнесу клієнта ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Це необхідно визначення основних цілей і визначення цільової аудиторії з якою далі йтиме робота.

02
Аналіз рекламних кампаній, які були раніше запущені.

Це допоможе зрозуміти наскільки ефективною була попередня таргетована реклама (якщо вона була), в чому були помилки, слабкі та сильні сторони.

03
Аналіз настроювання інструментів відстеження.
04
Аналіз вирви за якою здійснювалися заявки, продажі.
05
Упорядкування УТП

Це унікальна торгова пропозиція, тобто те, що відрізняє ваш продукт/бренд від конкурентів, чим ви можете бути цікавими для цільової аудиторії.

06
Складання та затвердження ЦА

Хто ваша цільова аудиторія, стать, вік, географія, інтереси, рід діяльності, рівень доходу… Все це впливає на налаштування реклами.

07
Постановка та затвердження цілей реклами: продаж, впізнаваність, охоплення.
08
Розрахунок бюджету для отримання поставленої мети.
09
Определения плейсмента для показа рекламы.

В яких соціальних мережах будуть показані ваші рекламні оголошення (таргетована реклама у фейсбукта інстаграм при створенні оголошень однакова, проте кожен майданчик має свої тонкощі), чи буде це стрічка або сторіс тощо.

10
Коригування за креативами та приклад креативів які добре працюють.

Креатив — перше, що привертає увагу користувача. Він повинен бути яскравим, чіпляючим, дати трохи інформації, але достатньо, щоб користувач зрозумів, що ваша пропозиція для нього, і викликати бажання читати далі. Тому цей момент важливо добре продумати перед запуском рекламної кампанії.

Формат консультації

Кому потрібна консультація?

Насамперед консультація з таргету необхідна малому бізнесу, який тільки починає свій шлях в онлайн-просуванні. Ми можемо виділити три категорії потенційних клієнтів:

Вартість консультації
з таргетованої реклами

Вартість даної консультації повинна становити від 100 $ до 200 $ залежно від складності ніші.
Строки реалізації 5 робочих днів. Чому так?

Для того, щоб дати вам об’єктивну, правильну і справді корисну консультацію, фахівцю з таргету потрібно глибоко зануритися у ваш проєкт, начебто він сам планував його вести. Завдання консультації — не просто сказати на які кнопки-де натиснути (хоча і це ми розповімо), а побудувати систему, яка допоможе вам продавати товар чи послугу за допомогою соцмереж. Цим і обумовлена вартість консультації та тривалість підготовки.
 

Інші послуги

PPC

Аналіз, настроювання та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google

Таргет

Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт

SMM

Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом

Дизайн

Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції


Створення сайтів

Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку

SЕО ㅤ

Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу

Реклама Facebook

Для того, щоб просувати свій бренд у соцмережах, потрібно замовити таргетовану рекламу, інакше вашу навіть дуже добре оформлену сторінку просто не знайдуть.

Реклама Instagram

Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google.

SMM стратегія

Smm стратегія – це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.

Консультація по таргету

У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами.

Аудит таргетованої реклами

Запустили таргетовану рекламу у Facebook або Instagram, а результат себе не виправдовує? Не потрібно ставити хрест на цьому виді реклами – краще зверніться до наших спеціалістів за консультацією.

Edit Template

Маєте завдання?

Давайте обговоримо його