Таргетована реклама дешевша, ніж у Google AdWords.
У Facebook частіше сидять доросліші, ділові та забезпечені люди.
Тому, якщо ваша цільова аудиторія — бізнесмени, підприємці, люди зі сфери IT, і загалом користувачі, яких більше цікавить обмін корисною інформацією та налагодження ділових контактів, ніж розважальний контент, то вам потрібно зробити ставку на цей майданчик.
Існують різні варіанти оплати реклами, залежно від того, які цілі ви оберете при налаштуванні.
Багато форматів — рекламне оголошення у Facebook може бути у вигляді посту у стрічці, каруселі або перебувати у правій колонці сторінки.
Точно в ціль — у рекламному кабінеті Facebook можна дуже точно налаштувати, кому будуть показані оголошення, з урахуванням статі, віку, географії, рівня доходу і навіть поведінки.
В нашій команді працюють таргетологи, дизайнери, розробники, копірайтери,
а також професіонали, які займаються контекстом, SMM та SEO.
Ідеально Facebook як майданчик для реклами підходить для B2C бізнесу,
а саме для таких сфер:
Проте враховуйте, що є види продуктів та послуг, які у Facebook заборонено
рекламувати та соцмережа в жодному разі їх не пропустить:
У сфері краси та здоров’я також слід бути обережними — якщо, наприклад, ви пропонуєте процедури або препарати для схуднення, Facebook може заблокувати оголошення, оскільки вважає, що не можна говорити людям про недосконалість їх тіла.
Залучити якомога більше потенційних клієнтів на сайт, тобто збільшити трафік.
Підвищити залученість підписників — збільшити кількість лайків, репостів, коментарів тощо.
Збільшити кількість заявок без переходу на сайт через заповнення форми зворотного зв'язку.
Установлення додатку — залучити користувачів завантажити та встановити програму.
Стимулювати користувачів писати вам повідомлення в месенджер, наприклад, для замовлення або отримання консультації.
Підняти конверсію на сайтіㅤ
У нашому агентстві вартість налаштування таргетованої реклами починається від 395 $. Від чого залежить ціна? Насамперед від цілей бізнесу.
Аналіз, настроювання та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
Для того, щоб просувати свій бренд у соцмережах, потрібно замовити таргетовану рекламу, інакше вашу навіть дуже добре оформлену сторінку просто не знайдуть.
Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google.
Smm стратегія – це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.
У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами.
Запустили таргетовану рекламу у Facebook або Instagram, а результат себе не виправдовує? Не потрібно ставити хрест на цьому виді реклами – краще зверніться до наших спеціалістів за консультацією.