в Instagram зареєстровано понад 30% усіх користувачів інтернету;
з них 70% — користувачі віком 18–29 років, які реагують на привабливу рекламу;
близько 80% користувачів, які бачать рекламу, здійснюють очікувані дії — переходять за посиланням, беруть участь в опитуваннях, підписуються тощо;
конверсія в Instagram становить близько 40% — це один із найвищих показників;
перших підписників на сторінку можна залучити вже перші дні запуску;
великий вибір інструментів дозволяє правильно налаштувати рекламну кампанію на аудиторію, якою буде цікавий ваш продукт.
Їх вік, інтереси, спосіб життя та інші критерії, які допоможуть точно сегментувати користувачів та налаштувати рекламу на охоплення тих людей, яким буде цікавим ваш продукт.
Перш ніж запустити рекламу, потрібно знати, яку мету ми маємо на меті: залучити більше лідів, збільшити перегляди відео, підвищити впізнаваність вашого бренду, запросити користувачів залишити заявку, щоб отримати їх контакт, або запропонувати написати вам у директ. Наявність точного завдання дозволить контролювати вартість реклами в інстаграм і підібрати найефективніші шляхи просування.
У Instagram реклама розміщується у стрічці, у вигляді посту з фото чи відео, або у stories.
Воно складається з креативу (фотографія продукту або послуги або рекламний банер) та тексту, який коротко розповідає про те, що ми пропонуємо. Картинка має привертати увагу, а текст — закривати потреби аудиторії, які ми виявили на етапі аналізу.
Для повної картини потрібно створити кілька креативів та текстів під них. Ці оголошення запускаються одночасно, а далі ми дивимося, яке дало найкращий результат. На основі отриманих даних можна оптимізувати бюджет і запустити повноцінну рекламну кампанію.
В нашій команді працюють таргетологи, дизайнери, розробники, копірайтери,
а також професіонали, які займаються контекстом, SMM та SEO.
«А можна замовити рекламу в інстаграм, не замовляючи послугу SMM?» Можна, але хочемо помітити, що комплексне просування принесе більше результатів і зекономить ваш бюджет. Дуже мало які ніші не потребують облікового запису в соцмережах, тому красиво і цікаво оформлений (аккаунт) буде тільки плюсом. Він допоможе підвищити лояльність аудиторії, повідомляти про цікаві акції та спілкуватися з вашими клієнтами, стаючи ближче до них.
Аналіз, настроювання та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
Для того, щоб просувати свій бренд у соцмережах, потрібно замовити таргетовану рекламу, інакше вашу навіть дуже добре оформлену сторінку просто не знайдуть.
Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google.
Smm стратегія – це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.
У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами.
Запустили таргетовану рекламу у Facebook або Instagram, а результат себе не виправдовує? Не потрібно ставити хрест на цьому виді реклами – краще зверніться до наших спеціалістів за консультацією.