
Запустити контекстну рекламу можна навіть маючи невеликий бюджет і за цих умов отримати результат.
Рекламні кампанії в Google швидко запускаються і можна отримати замовлення від клієнтів вже з перших днів реклами.
Google охоплює понад 2 млн сайтів в Інтернеті та власні ресурси Google, щоб знайти ваших клієнтів.
Google працює на штучному інтелекті, щоб знаходити користувачів, які будуть купувати та лишати заявки, проте має і ручні налаштування.
Вивчаємо заповнений клієнтом бриф, а потім починаємо вивчати нішу клієнта та аналізувати конкурентів. Складаємо портрет цільової аудиторії та відсіюємо нецільову, щоб знизити витрати на рекламу. Паралельно ми оцінюємо сезонність бізнесу та даємо рекомендації замовнику щодо сезонності попиту. Після цього розробляється стратегія задля досягнення цілей бізнесу.
Ми створюємо рекламний обліковий запис Google Ads, Google Analytics та Google Tag Manager для замовника. Також для інтернет-магазинів створюємо обліковий запис Google Merchant Center для Торгових кампаній, якщо про це домовилися з клієнтом. Налаштовуємо всі акаунти та зв'язуємо між собою.
За допомогою спеціальної програми для збору статистики за пошуковими запитами користувачів ми складаємо семантичне ядро — список ключових слів, які найбільш ефективно просуватимуть ваш товар.
За допомогою різних сервісів ми збираємо мінус-слова та мінус-фрази та додаємо їх до облікового запису, щоб не зливати бюджет на кліки за нерелевантними запитами.
У контекстної реклами є своя специфіка: рекламні оголошення мають бути досить місткими і при цьому чіпляти потенційного клієнта. Оголошення формуються з урахуванням УТП, отриманого від клієнта або сформованого спеціалістом під час аналізу бізнесу, сайту клієнта та аналізу конкурентів. Наші фахівці, як PPC, так і копірайтери, знають, як складати ефективні рекламні оголошення.
Складаємо привабливі рекламні оголошення в Google Ads і налаштовуємо рекламну кампанію з урахуванням віку, інтересів та географії потенційних клієнтів. Налаштування рекламних кампаній та всіх необхідних облікових записів та сервісів для клієнта займає близько 7–10 робочих днів.
Ми робимо аудит рекламних кампаній, аналізуємо результати, оцінюємо ефективність та вирішуємо, як оптимізувати рекламні кампанії, щоб залучити більше клієнтів у кампанію, знизити CPL та CPO (ціну ліда та ціну замовлення) та збільшити кількість замовлень, дзвінків та звернень до компанії, орієнтуючись на рентабельність витрат на рекламу — показники ROI та ROMI.
Реклама в Гугл має вагомі переваги перед іншими видами реклами.
— Охоплення цільової аудиторії — ведення контекстної реклами передбачає використання багатьох інструментів, за допомогою яких можна залучити тих, кого точно зацікавить ваш товар чи послуга.
— Вона показується клієнтам саме у той момент, коли вони шукають товар чи послугу, яку пропонує бізнес.
— Результат у найкоротший термін — контекстна реклама працює одразу з моменту запуску, а дзвінки та продажі ви можете отримати навіть першого дня. А після навчання кампаній результат покращиться і при правильній оптимізації результат покращуватиметься в геометричній прогресії.
Агентство Digital Art є Сертифікованим Партнером Google, а це означає, що, замовляючи у нас послуги ppc просування, ви можете бути впевнені, що робота буде зроблена на високому рівні.
-15% знижка на перший місяць – до 10 серпня!
455$
455$
перший місяць роботи (якщо раніше не була налаштована Аналітика та GTM)
400$
400$
місяць роботи (якщо раніше була налаштована Аналітика та GTM)
512$
512$
перший місяць роботи (якщо раніше не була налаштована Аналітика та GTM)
455$
455$
місяць роботи (якщо раніше була налаштована Аналітика та GTM)
627$
627$
перший місяць роботи (якщо раніше не була налаштована Аналітика та GTM)
517$
517$
місяць роботи (якщо раніше була налаштована Аналітика та GTM)
Це реклама у вигляді оголошень, які відображаються користувачеві залежно від його інтересів, поведінки в Інтернеті або пошукових запитів. Вона може бути текстовою, графічною або відеороликом. Рекламні оголошення показуються у пошуковій системі, на сайтах, у додатках тощо.
1. Написання стратегії
2. Налаштування Аналітики
3. Збір ключових слів
4. Збір мінус-слів
5. Створення рекламних оголошень
6. Налаштування та запуск рекламних кампаній
7. Аналітика та оптимізація рекламних кампаній
Вартість реклами в Google індивідуальна для кожного клієнта. Вона залежить від конкуренції в ніші, вартості кліку в ніші, кількості ключових слів, кількості сторінок, які ви хочете рекламувати. Є мінімальний бюджет, що рекомендується, для запуску контекстної реклами. І також потрібно розуміти, що на початку роботи кампаній потрібно виділяти певний бюджет на тестування, поки система навчиться знаходити ваших цільових клієнтів.
Аналіз, настроювання та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
Для того, щоб просувати свій бренд у соцмережах, потрібно замовити таргетовану рекламу, інакше вашу навіть дуже добре оформлену сторінку просто не знайдуть.
Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google.
Smm стратегія – це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.
У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами.
Запустили таргетовану рекламу у Facebook або Instagram, а результат себе не виправдовує? Не потрібно ставити хрест на цьому виді реклами – краще зверніться до наших спеціалістів за консультацією.