Close
Напишите нам
Telegram
Messenger

«Slazer»

SLAZER — Незалежно від пори року спортивні костюми залишаються популярними і затребуваними. Завдяки налагодженій системі власного виробництва, наш товар відрізняється вищою якістю.

Вже 20 років дизайнери компанії працюють над створенням моделей для людей, ведучих здоровий спосіб життя. З кожним роком ми стаємо краще, випускаємо продукцію, враховуючи всі модні тенденції
та уподобання клієнтів.
Отримати максимальну кількість продажів
PPC:
Ціль:
Что было сделано:
Попередньо бюджет на рекламу ми запросили 300 $ з розрахунком на тестування кампаній, аналіз та подальше збільшення бюджету на найефективніші кампанії
Насамперед ми коректно налаштували облікові записи Google Ads, Google Analytics і взяли доступ до Merchant Centre у попередніх підрядників
Грамотно настроїли відстеження конверсій
Створили та налаштували торгову кампанію, а також зібрали семантику, згрупували та створили Пошукові кампанії — окремо для Чоловічого одягу, Жіночого одягу та із загальними запитами
Створили кампанію Discovery, Брендову кампанію із запитами, за якими користувачі шукають нашу компанію та КМС Ремаркетинг – на аудиторію, яка раніше відвідувала наш сайт
Витрата бюджету
36 000 грн
Статистика у період з 1 жовтня 2021
до 1 січня 2022
Далі було проаналізовано статистику та зроблено висновок, що Торгова кампанія була найефективнішою та рентабельнішою. Тому було ухвалено рішення сконцентрувати зусилля на ній.
Далі, звичайно, були складнощі у зв'язку з початком війни в Україні, всі стали на паузу і було складно ухвалити рішення відновити роботу, був страх,
що не буде продажів і компанія піде в мінус.
Кількість замовлень з реклами
120
Дохід
75 524 грн
Рентабельність інвестицій від реклами
210%
Менш ефективні кампанії були вимкнені, крім Брендової, щоб клієнти могли легко знайти
наш сайт у Пошуку Google.

Торгова кампанія була переведена на Розумну Торгову, що дало ще кращий результат.
І після Нового року і до початку військових подій в Україні
(з 1 січня 2022 г. та до 23 лютого 2022 г.)
завдяки постійній оптимізації
ми отримали наступний результат:

Витрата бюджету
31 000 грн
Кількість замовлень з реклами
225
Дохід
140 000 грн
Рентабельність інвестицій вже склала
451%!
тобто більш ніж у 2 рази вище, ніж у попередній період
Але ми вірили у наш спільний успіх та у свій досвід.
Ця компанія однією з перших запустила рекламу в умовах війни та не помилилася.




За два наступні місяці (з 14 березня 2022 р. по 13 травня 2022 р.)
ми отримали такий результат з контекстної реклами Google:

Витрата бюджету
34 840 грн
Кількість замовлень з реклами
457!
Дохід
313 763 грн!
Рентабельність інвестицій у результаті склала
901%!
Що знову перевищило попередні показники у 2 рази!
Ми не збираємося зупинятися на досягнутому і плануємо запускати ще ефективніші кампанії, щоб покращити дохід клієнта та рентабельність інвестицій від реклами.
ТАРГЕТ:
Всього витратили на рекламу на продаж через сайт:
19 828,96 гpн
Продаж за каталогом + Динамічний ремаркетинг
Охоплення
203 808
З 14.03.2022 по 13.04.2022 отримані результати:
(трафік + каталог)
Показ
841 661
Покупок
616
За покупку
28,12грн
Витрати
17 321,12 грн
Цінність конверсії
364 428,29 грн
ROARS:
20,81!