Отримати максимальну кількість продажів
•Попередньо бюджет на рекламу ми запросили 300 $ з розрахунком на тестування кампаній, аналіз та подальше збільшення бюджету на найефективніші кампанії
•Насамперед ми коректно налаштували облікові записи Google Ads, Google Analytics і взяли доступ до Merchant Centre у попередніх підрядників
•Грамотно настроїли відстеження конверсій
•Створили та налаштували торгову кампанію, а також зібрали семантику, згрупували та створили Пошукові кампанії — окремо для Чоловічого одягу, Жіночого одягу та із загальними запитами
•Створили кампанію Discovery, Брендову кампанію із запитами, за якими користувачі шукають нашу компанію та КМС Ремаркетинг – на аудиторію, яка раніше відвідувала наш сайт
Статистика у період з 1 жовтня 2021
до 1 січня 2022
Далі було проаналізовано статистику та зроблено висновок, що Торгова кампанія була найефективнішою та рентабельнішою. Тому було ухвалено рішення сконцентрувати зусилля на ній.
Далі, звичайно, були складнощі у зв'язку з початком війни в Україні, всі стали на паузу і було складно ухвалити рішення відновити роботу, був страх,
що не буде продажів і компанія піде в мінус.
Кількість замовлень з реклами
Рентабельність інвестицій від реклами
Менш ефективні кампанії були вимкнені, крім Брендової, щоб клієнти могли легко знайти
наш сайт у Пошуку Google.
Торгова кампанія була переведена на Розумну Торгову, що дало ще кращий результат.
І після Нового року і до початку військових подій в Україні
(з 1 січня 2022 г. та до 23 лютого 2022 г.) завдяки постійній оптимізації
ми отримали наступний результат:
Кількість замовлень з реклами
Рентабельність інвестицій вже склала
тобто більш ніж у 2 рази вище, ніж у попередній період
Але ми вірили у наш спільний успіх та у свій досвід.
Ця компанія однією з перших запустила рекламу в умовах війни та не помилилася.
За два наступні місяці (з 14 березня 2022 р. по 13 травня 2022 р.)
ми отримали такий результат з контекстної реклами Google:
Кількість замовлень з реклами
Рентабельність інвестицій у результаті склала
Що знову перевищило попередні показники у 2 рази!
Ми не збираємося зупинятися на досягнутому і плануємо запускати ще ефективніші кампанії, щоб покращити дохід клієнта та рентабельність інвестицій від реклами.
Всього витратили на рекламу на продаж через сайт:
Продаж за каталогом + Динамічний ремаркетинг
З 14.03.2022 по 13.04.2022 отримані результати: