ЧРВ — 12%, отримати максимальну кількість продажів
•Перевірили коректність роботи Google Ads, Google Analytics, Merchant Centre, GTM, оскільки облікові записи були раніше створені іншим агентством
•Ми запустили та оптимізували Торгову кампанію, банерні КМС кампанії, Ремаркетингові кампанії, Пошукові кампанії, кампанію Discovery
•Основні стратегії, які ми використали, — Максимальна цінність конверсії та Цільова Рентабельність Інвестицій у рекламу
•Також перший місяць роботи збігся з акціями на Чорну П'ятницю,
які запускалися у всіх рекламних кампаніях. Тому завдяки своєчасним оновленням акцій та максимальної оптимізації всіх існуючих кампаній ми досягли поставлених нами цілей і навіть перевиконали
Витрати бюджету на Google рекламу
Статистика за
перший місяць роботи
Наступного місяця на нас чекав сюрприз — доступ до облікового запису Merchant Centre знаходився у попереднього підрядника, у Фіді модератори виявили порушення правил Google і заблокували нам Merchant Centre. У той час як Торгова кампанія була найефективнішою серед усіх видів запущених кампаній.
Ми взяли доступ до Мерчанта і створили новий Фід даних із розробником компанії
та займалися розблокуванням акаунта.
Паралельно велися роботи з аналізу та оптимізації всіх чинних рекламних кампаній.
Але через блокування облікового запису ми просіли на замовленнях.
Надалі займалися оптимізацією кампаній та усуненням проблем з Фідом
та різними помилками у Мерчант Центрі.
Замовлень з реклами Google:
Кліків (переходів на сайт)
Сума замовлень з Google реклами
У другий місяць роботи
отримали такий результат:
Після настання військових дій в Україні рекламу зупинили. Але це була одна з компаній, яка одна з перших підтримала ідею про відновлення рекламної кампанії в період війни та не помилилася, оскільки витрати були невеликі, ціна за клік впала більш ніж у 3 рази (оскільки більшість рекламодавців пішли з аукціону) результат ЧРВ був чудовим.
На цю мить ми продовжуємо працювати з клієнтом по PPC та Таргету, націлені на збільшення кількості замовлень та доходу клієнта.
Витрати бюджету на Google рекламу
Замовлень з реклами Google:
Кліків (переходів на сайт)
Сума замовлень з Google реклами
За останній місяць роботи було поставлено мету ЧРВ = 10%.
Завдяки запуску нових кампаній, нових банерів та розумної оптимізації кампаній ми вийшли на результат навіть на 4% краще і ЧРВ (частка витрат на рекламу) склала лише 6%
Результати за останній місяць роботи:
Витрати бюджету на Google рекламу
Замовлень з реклами Google:
Кліків (переходів на сайт)
Сума замовлень з Google реклами
Підсумок за весь період роботи:
Збільшити впізнаваність бренду,
збільшити кількість продажів
•Склали стратегію щодо просування брендових товарів
•Склали стратегію про прогрівання аудиторії по новій колекції для подальшого продажу
•Написали ТЗ на невеликі доробки сайту для усунення неполадок у рекламі
та покращення конверсії
За місяць до звернення було 200 замовлень із таргетованої реклами.
Після місяця співпраці ми вже отримали досить добрий результат — 464 покупок
за ціною 6$
Після початку війни зупинили рекламу.
Продовжили роботу із 18.04. Вихід на ринок був з акцентом на нову колекцію без знижок (середній чек збільшено).
За 18.04 - 22.04 ми отримали 414 покупок за ціною 2,5$
Підсумки за півроку роботи: