«SportCenter»

«SportCenter» — компанія, яка є офіційним представником брендів Puma, FRND та Emporio Armani в Україні та займається продажем спортивного брендового одягу та взуття
по всій Україні з мережею роздрібних магазинів.

До нас звернулися у листопаді 2021 року із загальною метою для Таргета та PPC:
ЧРВ — 12% (показник, що відображає ставлення рекламних витрат до доходів від реклами).

Ми надаємо компанії 2 послуги: налаштування та ведення Контекстної реклами Google
та Таргетована реклама Facebook | Instagram




ЧРВ — 12%, отримати максимальну кількість продажів
PPC:
Ціль:
Що ми зробили:
Перевірили коректність роботи Google Ads, Google Analytics, Merchant Centre, GTM, оскільки облікові записи були раніше створені іншим агентством
Ми запустили та оптимізували Торгову кампанію, банерні КМС кампанії, Ремаркетингові кампанії, Пошукові кампанії, кампанію Discovery
Основні стратегії, які ми використали, — Максимальна цінність конверсії та Цільова Рентабельність Інвестицій у рекламу
Також перший місяць роботи збігся з акціями на Чорну П'ятницю,
які запускалися у всіх рекламних кампаніях. Тому завдяки своєчасним оновленням акцій та максимальної оптимізації всіх існуючих кампаній ми досягли поставлених нами цілей і навіть перевиконали
Витрати бюджету на Google рекламу
363 820 грн
Статистика за
перший місяць роботи
Наступного місяця на нас чекав сюрприз — доступ до облікового запису Merchant Centre знаходився у попереднього підрядника, у Фіді модератори виявили порушення правил Google і заблокували нам Merchant Centre. У той час як Торгова кампанія була найефективнішою серед усіх видів запущених кампаній.

Ми взяли доступ до Мерчанта і створили новий Фід даних із розробником компанії
та займалися розблокуванням акаунта.

Паралельно велися роботи з аналізу та оптимізації всіх чинних рекламних кампаній.
Але через блокування облікового запису ми просіли на замовленнях.
Надалі займалися оптимізацією кампаній та усуненням проблем з Фідом
та різними помилками у Мерчант Центрі.
Замовлень з реклами Google:
1309
Кліків (переходів на сайт)
125 680
Сума замовлень з Google реклами
2 509 722 грн
У другий місяць роботи
отримали такий результат:
Після настання військових дій в Україні рекламу зупинили. Але це була одна з компаній, яка одна з перших підтримала ідею про відновлення рекламної кампанії в період війни та не помилилася, оскільки витрати були невеликі, ціна за клік впала більш ніж у 3 рази (оскільки більшість рекламодавців пішли з аукціону) результат ЧРВ був чудовим.
На цю мить ми продовжуємо працювати з клієнтом по PPC та Таргету, націлені на збільшення кількості замовлень та доходу клієнта.
ТАРГЕТ:
Витрати бюджету на Google рекламу
260 319 грн
Замовлень з реклами Google:
572
Кліків (переходів на сайт)
69 259
Сума замовлень з Google реклами
1 503 781 грн
За останній місяць роботи було поставлено мету ЧРВ = 10%.
Завдяки запуску нових кампаній, нових банерів та розумної оптимізації кампаній ми вийшли на результат навіть на 4% краще і ЧРВ (частка витрат на рекламу) склала лише 6%
Результати за останній місяць роботи:
Витрати бюджету на Google рекламу
25 506 грн
Замовлень з реклами Google:
420
Кліків (переходів на сайт)
22 973
Сума замовлень з Google реклами
782 096 грн
Підсумок за весь період роботи:
Витрати бюджету
1 014 165 грн
Замовлень з реклами
3 774
Збільшити впізнаваність бренду,
збільшити кількість продажів
Ціль:
Що зробили:
Склали стратегію щодо просування брендових товарів
Склали стратегію про прогрівання аудиторії по новій колекції для подальшого продажу
Написали ТЗ на невеликі доробки сайту для усунення неполадок у рекламі
та покращення конверсії
Статистика до:
За місяць до звернення було 200 замовлень із таргетованої реклами.
Після місяця співпраці ми вже отримали досить добрий результат — 464 покупок
за ціною 6$
Після початку війни зупинили рекламу.
Продовжили роботу із 18.04. Вихід на ринок був з акцентом на нову колекцію без знижок (середній чек збільшено).
За 18.04 - 22.04 ми отримали 414 покупок за ціною 2,5$
Підсумки за півроку роботи:
Витратили
20 666$
Отримали
3906