Close
Напишите нам
Telegram
Messenger
Желаете оставить заявку?
Мы будем рады пообщаться с вами

Танукі

Проект — доставка паназіатської кухні по Києву.
Зайшли до нас у серпні 2020 року на PPC і Таргет.
Стратегія по рекламі була наступна:
Брендова пошукова кампанія (не для зменшення органічного трафіку, а для перекриття конкурентів, які показуються по нашим запитам)

Пошукова кампанія за видами страв

Кампанія в КМС з різними офферами на різні аудиторії. Новим користувачам ми показували «безкоштовна доставка і знижка на перше замовлення», постійнним клієнтам давали промокоди та показували банера з великими знижками.

Кампанії на рекламу мобільного додатка для Android та iOS.
Що було зроблено:
178962 грн
Витратили:
Почали з запуску загальної кампанії по стравах. Вона відпрацювала погано, і ми вирішили поділити страви на категорії, при цьому продовжили шукати підхід до загальних кампаній.

Далі розділили кампанію на Бренд на 2 різних кампанії з різними стратегіями призначенням ставок, і поставили їм низький пріоритет, щоб вони не конкурували. Через місяць вирішили залишити тільки одну більш дієву кампанію.

2 брендові кампанії почали окремо давати прекрасний результат.


На п'ятий місяць роботи почали виходити в маленький + за загальними запитами. Також з'явилася необхідність додати гео на Харків. Почали працювати над впізнаваністю в новому місті.
Результат за 6 місяців роботи:
1939806,20 грн
Принесли замовлень на суму:
— Вивели загальні кампанії в помітний плюс.

— Зменшили витрати збільшивши прибуток завдяки повністю розігнаним стратегіям призначенням ставок максимум конверсій.

— Вийшли в плюс по рекламі в Харкові при мінімальних охопленнях.

PPC
Таргет
Спочатку аудиторія була холодною, тому набиралася довго та дорого.

За весь період нашої співпраці з проєктом, результат приносила тільки тепла аудиторія — ті, хто взаємодіють з Інстаграм і Фейсбук, ретаргет на відвідувачів сайту, покупки — додаткові продажі, LAL аудиторія на 2%, 2-4%, 4-7% на покупців за 180д.

Так як за весь період роботи, наш замовник не полагодив метатеги на сайті, у нас не було можливості рекламувати продажі по каталогу — кинутий кошик, наприклад. Тому використовували тільки конверсії та ретаргет на відвідувачів сайту (тих, хто додав в кошик) по використанню індивідуально налаштованих подій.

Також імплементували бонусну систему та робили креативи під кожну цільову аудиторію за прикладом «День народження» або «Щасливі години на бізнес-ланч».

Дуже добре зайшли моушн-відео —процес приготування страви, і креатив про нові знижки на певні позиції кожні 15 хвилин.
Результат за 6 місяців роботи:
9 265,64 $
Бюджет:
1505
Покупок:
6$
Ціна за покупку: