Close
Напишите нам
Telegram
Messenger

Бажаєте залишити заявку?
Ми будемо раді поспілкуватися з вами

Astor.school

Це сучасний міжнародний навчальний заклад з ухилом на менеджмент і розуміння бізнес-процесів.

Ми вели їх за трьома напрямками: SMM, Таргет и SEO

SEO

Результати за 2 місяці просування:

Мета: зростання органічного трафіку

— Сайт мав в ТОП-100 30% ключів
— Не було семантичного ядра і не скрізь прописані мета-теги
— Було 40 битих посилань / з перенаправленням (редирект)
— В середньому по швидкості завантаження (наразі працюємо над поліпшенням):
FCP (First Contentful Paint): 4,5 сек
LCP (Largest Contentful Paint): 7 сек
— Трафік — в середньому 2500–3000 користувачів на місяць


До запуску:

— Склали семантичне ядро
— Прописали мета-теги
— Виправили биті посилання і посилання з перенаправленням
— Згенерували Sitemap.xml
— Виправили Robots.txt
— Закупили 10 посилань


Що зробили:

Зростання органічного трафіку на 47% (якщо порівнювати Березень і червень)

Результат:

SMM і Таргет:

Мета:

Підвищити впізнаваність і збільшити кількість заявок в школу.
Підписники
3 484

Що зробили:

Пропрацювавши цільову аудиторію, було вирішено створити не просто сторінку школи, а свого роду ком'юніті. Місце, де батьки могли б не тільки ознайомитися з перевагами школи, а й отримати відповіді на хвилюючі їх питання.

Статистика до:

Відвідини
профілю
2 254
Охоплення
7 635
Всього лайків
402
Всього коментарів
10
Збереження
31
Репостів
16
ER, %
0,94%
Підписники
4 339

Статистика через місяць співпраці:

Темп приросту
24,54%
Відвідини профілю
15 034
Кількість
постів
23
Охоплення
9042610
Всього лайків
1 067
Всього коментарів
101
Збереження
186
Репостів
154
ER, %
1,11%

PPC

Мета: Наповнити місцями класи в приватній школі, садочку, а також заповнити зміни в літньому таборі, який в травні вже запускався.

- Попередньо бюджет на рекламу ми запросили 400 $ з розрахунком на тестування і подальше збільшення бюджету.

- Ми створили й налаштували 3 пошукові кампанії для школи, садка й табору.

- Налаштували теги в GTM, цілі в Google Ads та конверсії в Google Analytics.

- За другий місяць роботи були створені 2 нові банерні кампанії — КМС та КМС Ремаркетинг, створені та додані нові аудиторії для пошукових кампаній і ремаркетінговой кампанії.

- Зібрали семантику і запустили групу оголошень з брендовими запитами.

- Проведено роботи з аналізу та оптимізації рекламних кампаній.

- Опрацьовано пошукові запити у всіх кампаніях.

- В наступному місяці ми отримали дозвіл ще більше збільшити бюджет для поліпшення результатів.

- Ми створюємо ще 2 нові пошукові кампанії та оптимізуємо всі існуючі кампанії.

- За четвертий місяць роботи ми вимкнули менш ефективні кампанії, були створені нові банери для КМС і ремаркетингу, нові брендові групи оголошень і проведено багато оптимізації на рівні налаштувань, кампаній, груп, оголошень і ключових слів.


Що мы зробили:

Підсумок за 4 місяці роботи

Витратили бюджету
Отримали конверсій
Знизили вартість конверсії
55 437.77 грн
545
з 329 грн до 68 грн
На цю мить ми продовжуємо працювати з клієнтом по PPC і працюємо над тим, щоб знизити вартість конверсії ще більше.