PPC
Мета: Наповнити місцями класи в приватній школі, садочку, а також заповнити зміни в літньому таборі, який в травні вже запускався.
- Попередньо бюджет на рекламу ми запросили 400 $ з розрахунком на тестування і подальше збільшення бюджету.
- Ми створили й налаштували 3 пошукові кампанії для школи, садка й табору.
- Налаштували теги в GTM, цілі в Google Ads та конверсії в Google Analytics.
- За другий місяць роботи були створені 2 нові банерні кампанії — КМС та КМС Ремаркетинг, створені та додані нові аудиторії для пошукових кампаній і ремаркетінговой кампанії.
- Зібрали семантику і запустили групу оголошень з брендовими запитами.
- Проведено роботи з аналізу та оптимізації рекламних кампаній.
- Опрацьовано пошукові запити у всіх кампаніях.
- В наступному місяці ми отримали дозвіл ще більше збільшити бюджет для поліпшення результатів.
- Ми створюємо ще 2 нові пошукові кампанії та оптимізуємо всі існуючі кампанії.
- За четвертий місяць роботи ми вимкнули менш ефективні кампанії, були створені нові банери для КМС і ремаркетингу, нові брендові групи оголошень і проведено багато оптимізації на рівні налаштувань, кампаній, груп, оголошень і ключових слів.
Що мы зробили:
Підсумок за 4 місяці роботи
Знизили вартість конверсії
На цю мить ми продовжуємо працювати з клієнтом по PPC і працюємо над тим, щоб знизити вартість конверсії ще більше.