Налаштування реклами в соцмережах та Google
Створення воронки продажів та збільшення кількості заявок за ту ж вартість.
Виявили 6 категорій аудиторії та сильних оферов. Прописали загальну стратегію.
Створили 6 банерів під дані категорії аудиторії.
На підставі зібраних даних, пропрацювали для кожної аудиторії спецпропозиції. Пропрацювали питання з клієнтом для аудиторії (які виходять на Фейсбуці лід формою при залишенні заявки).
Ніша b2b – складна для нашого ринку, оскільки аудиторія вузька й до покупки вона підходить з «холодною головою», ретельно зваживши всі «за» та проти» з точки зору вигоди.
На перший місяць був виділений бюджет 300$. Запустили таргет – результат за місяць – 266 лідів по 0,96 $.
За час співпраці ми збільшили кількість лідів в 10 разів більше, ніж було заявлено на початку. Замість обіцяних 20, клієнт отримав 266.
Отримуючи багато лідів, клієнт зіткнувся з неможливістю обробити їх швидко та якісно. А також у фірми почався період великого переїзду, тому було прийнято рішення на деякий час призупинити нашу співпрацю.