Close
Напишите нам
Telegram
Messenger

Бажаєте залишити заявку?
Ми будемо раді поспілкуватися з вами
Збільшимо прибуток, створивши ефективну візуальну упаковку для Вашого бізнесу

Дизайн

Створення бренду

Що таке брендінг? Це фактично створення бренду: назви, ідеології, позиціювання та спілкування з клієнтами. Саме від якісної послуги брендингу залежить, як вас сприйматимуть клієнти, з чим ви у них асоціюватиметеся, і в чому буде ваша відмінність від конкурентів.

Брендінг потрібен як на початковому етапі, для створення бренду з нуля, так і для вже наявного бренду, щоб удосконалити його і підвищити престижність, а іноді зробити повний ребрендинг.

І, звичайно ж, головна мета брендингу — зробити проєкт більш популярним та улюбленим серед цільової аудиторії. А це, своєю чергою, веде до зростання продажів та збільшення прибутку.

Що входить у розробку брендингу

Неймінг (назва для компанії/бренду)
Назва повинна відповідати концепції бренду, бути звучною, зрозумілою, простою для запам'ятовування і при цьому унікальною. Якщо ви вирішили замовити брендинг для новонародженої компанії, то почати потрібно буде саме з назви.
Слоган
Слоган — це коротка фраза, завдання якої викликати яскраві асоціації з вашим брендом у клієнта. Це той випадок, коли «геніальне — просто», але просто воно лише збоку. Щоб вигадати геніальний слоган, потрібна робота професіонала, а краще — команди.
Створення образу
Легенда бренду, концепція, ідеологія. Те, яким ваш бренд будуть бачити клієнти, якою «мовою» ви будете вести комунікацію з ними.
Розробка логотипу/Логобук
Логотип — це унікальна графічна емблема, де обов'язково має бути назва бренду чи інші розпізнавальні знаки (ваш фірмовий шрифт, корпоративні кольори, унікальна символіка).
Розробка фірмового стилю / Guideline
Фірмовий стиль (айдентика) — те, що виділяє ваш бренд серед інших.

Фірмовий стиль, або айдентика, дозволяє виділити компанію на тлі аналогічних товарів. Тобто, глянувши на логотип, поєднання кольорів та знайомий шрифт, клієнт одразу ж впізнає вашу марку.

Гайдлайн (guideline) — це документ, в якому детально буде описаний ваш бренд (позиціювання, цінності, особливості дизайну) та надано рекомендації щодо використання фірмового стилю вашої компанії на різних рекламних носіях.
Індивідуальний проект
У нас ви також можете замовити сайт будь-якої складності та з унікальним дизайном під будь-яку вашу ідею. Якщо жоден з наведених вище варіантів вам не підходить, то напишіть нам — знайдемо унікальне рішення.

Етапи створення бренду

1
Аналіз
Комплексний аналіз ніші, цільової аудиторії, конкурентів та самого проєкту замовника. Все це потрібно для того, щоб виявити потреби потенційних клієнтів та створити бренд, що відповідає попиту.
2
Неймінг
Він починається з урахування побажань клієнта. Далі проводиться аналіз конкурентів як у локальної території, і у світі, щоб уникнути повторень. Після цього відбувається пошук ідей та розробка 2–3 варіантів назви. Варіанти перевіряються на частотність входжень у Google, щоб дізнатися, чи зможуть вони приводити трафік вас на сайт. Після затвердження назв готується докладна презентація, в якій обґрунтовується кожен варіант, і надається на затвердження клієнту.
3
Створення логотипу та фірмового стилю
Спочатку йде вивчення та аналіз конкурентів. Далі відбувається збір референсів, створення начерків, пошук іміджу. Все це обговорюється із замовником. У результаті представляється 2–3 варіанти логотипу, які даються на затвердження клієнту. При необхідності вносяться виправлення, робиться доопрацювання обраного варіанту. Затверджений логотип зберігається у всіх необхідних форматах, щоб його можна було використовувати на різних носіях.
4
Розробка брендбуку та гайдлайну
Створення керівництва для клієнта, в якому описані місія, цінності та філософія компанії, а також стандарти візуального стилю вашого бізнесу та рекомендації щодо їх застосування.
5
Розробка стратегії просування
Розробка включає вибір каналів просування — чи це буде реклама в Google або соцмережах. При необхідності, створюється сайт та сторінки в соцмережах, витримані у стилі бренду.

Від чого залежить вартість розробки брендингу

На брендинг вартість не буває єдиною для всіх. Вона формується залежно від кількох факторів:
— Стиль логотипу — чим він складніший, тим вищий за вартість.
— Чи замовите ви лише логотип або логотип+логобук?
— Кількість елементів, для яких потрібно вигадати фірмовий стиль (упаковування, фірмовий одяг тощо)
— Кількість варіантів логотипу, неймінгу, слогану та інших елементів фірмового стилю.
— Кількість правок.
— Кількість залучених фахівців.

В агентстві Digital Art на брендинг ціни прораховуються індивідуально під кожен проєкт, оскільки ми застосовуємо індивідуальний підхід, а не працюємо за шаблоном.

Які проблеми вирішує брендинг

У яких випадках вам обов'язково потрібно замовити брендинг:

— Ваш продукт новий, і його треба грамотно представити на ринку.
— Ваш продукт губиться серед конкурентів. У такому разі розробка фірмового стилю допоможе вам виділитися та показати свою унікальність.
— Ви не можете потрапити в аудиторію. Начебто є розуміння, хто ваша аудиторія, проте ви її не дуже приваблюєте. Можливо, потрібно доопрацювати бренд.
— Ви створили продукт, але не знаєте, як його назвати.
— У вас уже є фірмовий стиль і ви давно на ринку, але ваш сайт та соцмережі морально застаріли та не «чіпляють» аудиторію.
— На різних майданчиках у вас є різна комунікація з аудиторією, немає єдиного стилю.
— Ви хочете не просто продукт, а повноцінний бренд, але не знаєте, як це зробити.

Тарифи

Логотип
2 варіанти логотипу
Доопрацювання одного варіанта
Візуалізація на різних носіях
від 300$
Отримати консультацію
Фірмовий стиль
1 варіант фірмового стилю
10 фірмових елементів
Підбір кольорів
Підбір шрифтів
від 600$
Отримати консультацію
Брендінг
Неймінг
Логотип
Фірмовий стиль
Брендбук
Позиціонування бренду
від 1000$
Отримати консультацію

Кейсы

Стройсфера
SmartKit
Брендинг. UX/UI дизайн
Разработка фирменного стиля
Інші послуги: