Close
Напишите нам
Telegram
Messenger

Бажаєте залишити заявку?
Ми будемо раді поспілкуватися з вами
Це український бренд, виробник жіночого одягу. Існує з 2017 року. Є як інтернет-магазин, так і шоуруми в Києві та Одесі. Асортимент: сучасний класичний жіночий одяг, а також спортивні костюми.

Бренд одягу Lina Malina

Основний упор робили на інстаграм, тому, що бренд досить відомий в Україні, напрацьована база клієнтів і тепла аудиторія. Ми також працювали над брендом і впізнаваністю, тим самим тримали планку охоплення реклами 1 млн щомісяця і показ реклами 3–4 млн, вкладаючи щомісяця 3000–3500$.
Таргет:
Перший місяць:

— Працював і динамічний ретаргет, і конверсії на сайт, як і на холодну, так і на теплу аудиторію.
— Отримали 109 продажів з сайту, з ціною — + 6 $.

Другий місяць:


— Навіть при підключенні контекстної реклами, продажі з сайту різко впали та перестали бути такими дешевими — покупка доходила і до 15 $.
— Динамічний ретаргет перестав приносити взагалі будь-які результати.
— Поміняли й комунікаційну стратегію, і налаштування реклами, і креативи — моушн, статика, пости з інстаграму.


Що являла собою комунікаційна стратегія:

— був на сайті, але не купив — креатив з такою пропозицією;
— був на сайті, купив, і навздогін реклама на 5% знижку на другу покупку;
— кинув кошик, не купив — в текстах пишемо про додаткові знижки.


— Хороший результат дала рекламна кампанія на топи продажів з рекламною метою «Повідомлення». Вибрали топові позиції, зробили під них креативи, вибрали аудиторії: тих хто взаємодіяв з рекламою, аудиторія Покупці і Онлайн-покупки та Широка
Результат:
Що ми зробили:
Витрачено на інстаграм: 9 047$

Кількість продажів: 4 076,00

Ціна продажу: 2,2$

Ціна звернення: 0.79$

Конверсія у продаж: 45%

Продажі з сайту: 190 шт.

Бюджет витрачений: 1 752,60 $

Ціна продажу: 9.2$
PPC:
Перший місяць.

— Запущено рекламні кампанії по брендовим запитам, ремаркетинг на всіх, хто відвідав сайт. Окремо реклама за ключовими словами на топовий розділ сайту «спортивні костюми».

— КМС на людей, хто відвідував схожі сайти.

— Старт робіт по проходженню модерації в Google Merchant center для запуску торгової реклами.

— У перший місяць робіт отримано було 11 транзакцій, витрачено 1 735,21 грн.


Другий місяць.


— Оптимізація вартості кліка і збільшення показника якості кампаній. Запуск кампанії за ключовими словами на чоловічі та жіночі футболки (сезонність).

— Запуск розумної кампанії з упором на дизайнерський одяг.

— Налаштування на сайті функціоналу онлайн-покупок (система LiqPay). Ряд доробок на сайті під правила Google Merchant center.

— Отримано було 18 транзакцій, при витратах 3 977,39 грн.


Третій та четвертий місяці.

— Оптимізація працючої кампанії. Робота з аудиторіями сайту. Упор на розпродаж літньої колекції.

— Сайт довгий час не пропускала система Google Merchant center. Щомісяця проводилося спілкування з підтримкою і доопрацювання сайту під правила системи.

— Підвищили впізнаваність бренду, піднявся відсоток трафіку по брендовим ключовими словами.

— Отримано транзакцій 125, витрачено 9 159,58 грн.
Результат:
Що ми зробили:
Період роботи: травень-серпень 2021

Витрачено: 14 870,48 грн.

Середня ціна за клік: 1,47 грн.

Середній бюджет в день: 200 грн

Кількість транзакцій: 153

Ціна транзакції: 97 грн.

Дохід: 130 260,50 грн.

Таргетинг: Україна