Close
Напишите нам
Telegram
Messenger

Бажаєте залишити заявку?
Ми будемо раді поспілкуватися з вами
Це український бренд, виробник жіночого одягу. Існує з 2017 року. Є як інтернет-магазин, так і шоуруми в Києві та Одесі. Асортимент: сучасний класичний жіночий одяг, а також спортивні костюми.

Бренд одягу Lina Malina

Основний упор робили на інстаграм, тому, що бренд досить відомий в Україні, напрацьована база клієнтів і тепла аудиторія. Ми також працювали над брендом і впізнаваністю, тим самим тримали планку охоплення реклами 1 млн щомісяця і показ реклами 3–4 млн, вкладаючи щомісяця 3000–3500$.
Перший місяць:

— Працював і динамічний ретаргет, і конверсії на сайт, як і на холодну, так і на теплу аудиторію.
— Отримали 109 продажів з сайту, з ціною — + 6 $.

Другий місяць:


— Навіть при підключенні контекстної реклами, продажі з сайту різко впали та перестали бути такими дешевими — покупка доходила і до 15 $.
— Динамічний ретаргет перестав приносити взагалі будь-які результати.
— Поміняли й комунікаційну стратегію, і налаштування реклами, і креативи — моушн, статика, пости з інстаграму.


Що являла собою комунікаційна стратегія:

— був на сайті, але не купив — креатив з такою пропозицією;
— був на сайті, купив, і навздогін реклама на 5% знижку на другу покупку;
— кинув кошик, не купив — в текстах пишемо про додаткові знижки.


— Хороший результат дала рекламна кампанія на топи продажів з рекламною метою «Повідомлення». Вибрали топові позиції, зробили під них креативи, вибрали аудиторії: тих хто взаємодіяв з рекламою, аудиторія Покупці і Онлайн-покупки та Широка
Результат:
Витрачено на інстаграм: 9 047$

Кількість продажів: 4 076,00

Ціна продажу: 2,2$

Ціна звернення: 0.79$

Конверсія у продаж: 45%

Продажі з сайту: 190 шт.

Бюджет витрачений: 1 752,60 $

Ціна продажу: 9.2$