Проаналізували всі рекламні кампанії, які були до цього у клієнта, знайшли слабкі та сильні місця просування.
Пропрацювали банера, креативи та проаналізували аудиторію.
Банери, які були створені до нас – не працювали. Ми, в свою чергу, зробили круті банери, які принесли вогняні результати.
Також за цей період протестували 3 різновікові категорії аудиторії та прийшли до висновку, що дні народження не працюють. Фокус зроблений був на піцу, суші та бургери.
Проаналізувати, що найчастіше люди замовляють в Україні
Отримали такі результати дослідження:
Піца.
Суші.
Бургери та паста.
Тут ми робили упір на конверсії.
Перемістили фокус на найпопулярніші позиції та підготували банери по ним. За рахунок цього і виграли.
Pizza House звернулися до нас з порожньою статистикою, отримуючи тільки продажі з ppc реклами. Прийшли до нас із запитом – грамотно налаштувати рекламу в Фейсбук.
Ресторан запропонував почати співпрацю з місячного тестування нашої роботи.
За перший місяць, завдяки нашій рекламі, було зроблено 222 покупки. Результат порадував замовників, тому вони продовжили співпрацю з нами.
На наступний місяць ми підвищили бюджет, змаштабували кращі кампанії та запустили їх в роботу. Результат за другий місяць – 2129 покупок.