Close
Напишіть нам
Telegram
Messenger

Бажаєте залишити заявку?
Ми будемо раді поспілкуватися з вами
Ресторан Pizza House пропонує велике меню, в якому представлені різноманітні кухні світу. Заклад успішно працює з 2008 року в Києві та позиціонує себе, як доставка їжі з ресторану. Є можливість зробити замовлення offline та online.
Pizza House
Почали співпрацювати 28.01 2020 року. На перший місяць був виділений бюджет 300 $, результат – 220 заявок. Таким чином, ціна заявки склала 1,36 $.
У другому місяці вирішили масштабуватись та запустили кампанії й ретаргет, з виключенням людей, які до цього здійснювали покупки на сайті. Аудиторія для ретаргета – всі відвідувачі сайту, які взаємодіяли з бізнес-сторінкою в Фейсбук.
Результат за другий місяць – 2129 покупок. Витратили 580 $. За клік – 0,23 цента.
Желаете оставить заявку?
Мы будем рады пообщаться с вами
З яким запитом прийшов ресторан до нас?
У Pizza House до нас були продажі тільки з контекстної реклами в Гугл.
Хотіли підняти продажі на інших каналах, в тому числі на сайті.
За перший місяць ми вийшли на ціну заявки 1,35 $.
Проаналізували кампанії
Проаналізували всі рекламні кампанії, які були до цього у клієнта, знайшли слабкі та сильні місця просування.
Пропрацювали банера, креативи та проаналізували аудиторію.
Банери, які були створені до нас – не працювали. Ми, в свою чергу, зробили круті банери, які принесли вогняні результати.
Також за цей період протестували 3 різновікові категорії аудиторії та прийшли до висновку, що дні народження не працюють. Фокус зроблений був на піцу, суші та бургери.
Проаналізувати, що найчастіше люди замовляють в Україні
Отримали такі результати дослідження:
Піца.
Суші.
Бургери та паста.
Тут ми робили упір на конверсії.
Перемістили фокус на найпопулярніші позиції та підготували банери по ним. За рахунок цього і виграли.
Що ми зробили?
Підсумок:
Pizza House звернулися до нас з порожньою статистикою, отримуючи тільки продажі з ppc реклами. Прийшли до нас із запитом – грамотно налаштувати рекламу в Фейсбук.
Ресторан запропонував почати співпрацю з місячного тестування нашої роботи.
За перший місяць, завдяки нашій рекламі, було зроблено 222 покупки. Результат порадував замовників, тому вони продовжили співпрацю з нами.
На наступний місяць ми підвищили бюджет, змаштабували кращі кампанії та запустили їх в роботу. Результат за другий місяць – 2129 покупок.