Close
Напишіть нам
Telegram
Messenger

Бажаєте залишити заявку?
Ми будемо раді поспілкуватися з вами
Аналіз, налаштування та ведення рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників в Google Ads

Контекстна реклама

Універсальний маркетинговий інструмент, який підходить для будь-якого бізнесу.
Переваги контекстної реклами
Низький стартовий бюджет
Запустити контекстну рекламу можна навіть маючи невеликий бюджет і за цих умов отримати результат.
Швидкий запуск та результат
Зробили упор в кампанії на конверсію, відмовившись від кампанії «Продаж за каталогом»
Максимальне охоплення цільової аудиторії
Внесли зміни, які напряму впливали на конверсії
Ефективне налаштування та керування
Ефективна оптимізація та моніторинг реклами. Збір списку мінус слів та додавання нових запитів.
Запуск реклами в Google Ads складається з наступних етапів:
1. Написання стратегії
Вивчаємо заповнений клієнтом бриф, а потім починаємо вивчати нішу клієнта та аналізувати конкурентів. Складаємо портрет цільової аудиторії та відсіюємо нецільову, щоб знизити витрати на рекламу. Паралельно ми оцінюємо сезонність бізнесу та даємо рекомендації замовнику щодо сезонності попиту. Після цього розробляється стратегія задля досягнення цілей бізнесу.
2. Налаштування Аналітики та рекламного облікового запису Google Ads
Ми створюємо рекламний обліковий запис Google Ads, Google Analytics та Google Tag Manager для замовника. Також для інтернет-магазинів створюємо обліковий запис Google Merchant Center для Торгових кампаній, якщо про це домовилися з клієнтом. Налаштовуємо всі акаунти та зв'язуємо між собою.
3. Збір ключових слів
За допомогою спеціальної програми для збору статистики за пошуковими запитами користувачів ми складаємо семантичне ядро — список ключових слів, які найбільш ефективно просуватимуть ваш товар.
4. Збір мінус-слів
За допомогою різних сервісів ми збираємо мінус-слова та мінус-фрази та додаємо їх до облікового запису, щоб не зливати бюджет на кліки за нерелевантними запитами.
5. Створення рекламних оголошень
У контекстної реклами є своя специфіка: рекламні оголошення мають бути досить місткими і при цьому чіпляти потенційного клієнта. Оголошення формуються з урахуванням УТП, отриманого від клієнта або сформованого спеціалістом під час аналізу бізнесу, сайту клієнта та аналізу конкурентів. Наші фахівці, як PPC, так і копірайтери, знають, як складати ефективні рекламні оголошення.
6. Налаштування та запуск рекламних кампаній
Складаємо привабливі рекламні оголошення в Google Ads і налаштовуємо рекламну кампанію з урахуванням віку, інтересів та географії потенційних клієнтів. Налаштування рекламних кампаній та всіх необхідних облікових записів та сервісів для клієнта займає близько 7–10 робочих днів.
7. Аналітика та оптимізація рекламних кампаній
Ми робимо аудит рекламних кампаній, аналізуємо результати, оцінюємо ефективність та вирішуємо, як оптимізувати рекламні кампанії, щоб залучити більше клієнтів у кампанію, знизити CPL та CPO (ціну ліда та ціну замовлення) та збільшити кількість замовлень, дзвінків та звернень до компанії, орієнтуючись на рентабельність витрат на рекламу — показники ROI та ROMI.
Які види контекстної реклами ми пропонуємо:
Пошукова реклама
Це текстові оголошення, що показуються користувачам, які зараз шукають вашу послугу або товар у Google. Ці оголошення ведуть користувача до вашого сайту. Перевага такої реклами — залучається тепла аудиторія, яку вже цікавить ваш продукт.
Контекстно-медійна мережа (КМС)
КМС кампанія показується у вигляді банерів на різних сайтах Інтернету із закликом відвідати сайт замовника та замовити послуги (або купити товар). Налаштовується на різні аудиторії, що підходять для бізнесу або відвідувачів сайту кампанії (ремаркетинг) або відвідувачів інших сайтів, наприклад сайтів конкурентів.
Торгова кампанія
Вона показує оголошення у вигляді зображень із головною інформацією про товар: фото, назва, ціна. Основна перевага такої реклами — клієнт одразу бачить товар, ціну товару та одразу розуміє — це той товар, який йому потрібен чи ні. Тож ми не витрачаємо бюджет на кліки, якщо товар не підходить клієнту. Крім того, користувач може побачити кілька ваших товарних оголошень і текстову рекламу, якщо вони відповідають його запиту. Торгова кампанія ідеально підходить для просування інтернет-магазину.
Система сама визначає за якими запитами показувати оголошення, ґрунтуючись не на ключових словах, а на заданих вами у фіді атрибутах товарів.
Відеореклама
Рекламне відео розміщується на відеомайданчиках, таких як Youtube, усередині роликів та на партнерських сайтах Google. Таку контекстну рекламу замовити необхідно для досягнення таких маркетингових цілей, як впізнаваність бренду та підвищення лояльності клієнтів.
Локальна кампанія
Кампанія, яка найкраще підходить для офлайн-бізнесу: кафе, магазин, ремонтна майстерня тощо. Таку рекламу показують користувачам, які шукають продукт на певній локації чи самі перебувають у ній. Показується на картах Google.
За допомогою локальної кампанії ви зможете збільшити офлайн-продаж на своїх точках і прорекламувати точку, що недавно відкрилася, але онлайн продажів така кампанія практично не дає, тому інтернет-магазинам краще замовляти інші рекламні кампанії.
Discovery
Це оголошення-карусель, які показуються в YouTube стрічці, у розділі «Соцмережі», «Промоакції» в Gmail і в стрічці новин Google.
Відмінно підходить для холодної аудиторії, яка не шукала конкретний товар, але не проти спробувати щось нове допомагає залучити нових клієнтів. Алгоритм складається з дій користувача на YouTube, Play Market, в контекстно-медійної мережі та інших сервісах.
Розумна кампанія
Автоматизована кампанія, яка керує рекламою в Google Ads. Система сама визначає, як виглядатиме рекламне оголошення, кому його показувати та скільки платити за клік. Потрібно лише завантажувати потрібну інформацію, а система комбінуватиме різні варіанти, що підходять під рекламні майданчики.
Мета цієї кампанії — розширити охоплення зацікавлених користувачів. Звучить дуже зручно, але є свої нюанси: під час тестування не можна часто міняти денний бюджет, не можна впливати на вміст та оформлення оголошень у ручному режимі. Також Розумні кампанії не можна запускати на початку роботи реклами.
Чому варто замовити саме контекстну рекламу?
Реклама в Гугл має вагомі переваги перед іншими видами реклами.

— Охоплення цільової аудиторії — ведення контекстної реклами передбачає використання багатьох інструментів, за допомогою яких можна залучити тих, кого точно зацікавить ваш товар чи послуга.
— Вона показується клієнтам саме у той момент, коли вони шукають товар чи послугу, яку пропонує бізнес.
— Результат у найкоротший термін — контекстна реклама працює одразу з моменту запуску, а дзвінки та продажі ви можете отримати навіть першого дня. А після навчання кампаній результат покращиться і при правильній оптимізації результат покращуватиметься в геометричній прогресії.

Агентство Digital Art є Сертифікованим Партнером Google, а це означає, що, замовляючи у нас послуги ppc просування, ви можете бути впевнені, що робота буде зроблена на високому рівні.

Тарифи

Лендінг з однією чи двома послугами
395$
Отримати консультацію
Сайт з великою кількістю товарів та послуг
580$
Отримати консультацію
Відповіді на питання, що часто ставляться:
Що таке контекстна реклама?
Це реклама у вигляді оголошень, які відображаються користувачеві залежно від його інтересів, поведінки в Інтернеті або пошукових запитів. Вона може бути текстовою, графічною або відеороликом. Рекламні оголошення показуються у пошуковій системі, на сайтах, у додатках тощо.
Що входить до послуги ведення контекстної реклами?
1. Написання стратегії
2. Налаштування Аналітики
3. Збір ключових слів
4. Збір мінус-слів
5. Створення рекламних оголошень
6. Налаштування та запуск рекламних кампаній
7. Аналітика та оптимізація рекламних кампаній
Який бюджет потрібен для реклами?
Вартість реклами в Google індивідуальна для кожного клієнта. Вона залежить від конкуренції в ніші, вартості кліку в ніші, кількості ключових слів, кількості сторінок, які ви хочете рекламувати. Є мінімальний бюджет, що рекомендується, для запуску контекстної реклами. І також потрібно розуміти, що на початку роботи кампаній потрібно виділяти певний бюджет на тестування, поки система навчиться знаходити ваших цільових клієнтів.
Як довго навчається кампанія?
Налаштування та запуск займають 7–10 днів, навчання кампанії — від 7 до 14 днів. Під час навчання особливого відгуку не варто чекати. Клієнти можуть з'явитися вже в перші дні одразу після запуску реклами, а після проходження навчання кампаній (через 7–14 днів) результат значно покращується.
Скільки ми отримаємо заявок?
Точну цифру не можна спрогнозувати — все залежить від вашої ніші, сезонності та конверсійності сайту. Щоб підняти конверсію, потрібно робити цільову сторінку максимально зручною та привабливою для користувачів та постійно працювати над покращенням.

Кейси

Книжковий Арсенал
book.artarsenal.in.ua
Lina Malina
linamalina.com.ua
8 377$
1 173$
Дохід клієнта
Витрати клієнта

8 377$
1 173$
Дохід клієнта
Витрати клієнта
Bristol 5* Hotel Odessa
bristol-hotel.com.ua
Готель Лондонська
londonskaya-hotel.com.ua
862
510
6 905$
Переходи на бронювання
Дзвінки
Витрати клієнта
125
239
5 094$
Переходи на бронювання
Заявки Binotel
Витрати клієнта
Metropolitan.School
odesa.metropolitan.school
Astor.School
astor.school
95
59
2 800$
Дзвінки
Заявки
Витрати клієнта
125
45
2 265$
Дзвінки
Заявки
Витрати клієнта
Зеленсвіт
Танукі
Брістоль
Витрати клієнта
Дохід клиента
1 924$
32 921$
zelensvit.com
Витрати клієнта
Дохід клиента
3 710$
9 630$
tanuki.ua
Витрати клієнта
Переходи на сайт
1 938$
75 668
Дзвінки
135
bristol-hotel.com.ua
Інші послуги:
Ми є сертифікованим партнером Google