Close
Напишите нам
Telegram
Messenger

Бажаєте залишити заявку?
Ми будемо раді поспілкуватися з вами
Для того, щоб просувати свій бренд у соцмережах, потрібно замовити таргетовану рекламу, інакше вашу навіть дуже добре оформлену сторінку просто не знайдуть. Однак, попри загальний принцип, таргетована реклама у фейсбук відрізняється від аналогічної до Instagram.

Суть та ж — рекламні оголошення налаштовуються на аудиторію, якій має бути цікавим ваш продукт. Аудиторія підбирається відповідно до певних критеріїв — стать, вік, інтереси, географія тощо. Однак у Facebook є трохи інша аудиторія, та й сам вид соцмережі. Розберімося в особливостях цього виду реклами.

Реклама у Facebook

Перш ніж замовити рекламу в facebook, потрібно визначитися, чи потрібна вам саме ця соцмережа, чи не буде достатньо реклами в Instagram. Чи може вам взагалі не потрібна така реклама, чи можна обійтися контекстною?

Переваги реклами у Фейсбук

Ось переваги таргетованої реклами у Facebook,
які допоможуть вам визначитися:
1
Таргетована реклама дешевша, ніж у Google AdWords.
2
У Facebook частіше сидять доросліші, ділові та забезпечені люди.
Тому, якщо ваша цільова аудиторія — бізнесмени, підприємці, люди зі сфери IT, і загалом користувачі, яких більше цікавить обмін корисною інформацією та налагодження ділових контактів, ніж розважальний контент, то вам потрібно зробити ставку на цей майданчик.
3
Існують різні варіанти оплати реклами, залежно від того, які цілі ви оберете при налаштуванні.
4
Багато форматів — рекламне оголошення у Facebook може бути у вигляді посту у стрічці, каруселі або перебувати у правій колонці сторінки.
5
Точно в ціль — у рекламному кабінеті Facebook можна дуже точно налаштувати, кому будуть показані оголошення, з урахуванням статі, віку, географії, рівня доходу і навіть поведінки.
Перш ніж звернутися в digital агенцію та замовити рекламу у фейсбуці, потрібно не тільки зрозуміти, чи цікавий вам такий формат реклами, а й чи підійде він конкретно для вашого бізнесу.

Кому підійде реклама у Facebook

Ідеально Facebook як майданчик для реклами підходить для B2C бізнесу, а саме для таких сфер:

  • туризм
  • нерухомість
  • юридичні та фінансові послуги
  • медичні послуги
  • інфобізнес (семінари, лекції, марафони, курси)
  • товари та послуги з великим попитом (одяг, косметика, техніка тощо)

Проте враховуйте, що є види продуктів та послуг, які у Facebook заборонено рекламувати та соцмережу в жодному разі їх не пропустить:

  • алкоголь та наркотики
  • тютюн, у тому числі для кальяну
  • казино, азартні ігри, ігрові автомати
  • зброю (іноді навіть рекламу кухонних ножів можуть не пропустити)
  • політичні заклик

У сфері краси та здоров'я також слід бути обережними — якщо, наприклад, ви пропонуєте процедури або препарати для схуднення, Facebook може заблокувати оголошення, оскільки вважає, що не можна говорити людям про недосконалість їх тіла.
Ми вже розібралися, що таке реклама на фейсбук замовити яку, до речі, можна в нашому агентстві. Давайте тепер поговоримо про те, якою вона буває.

Види реклами у Фейсбуці

Формат реклами залежить від обраної мети:
Залучити якомога більше потенційних клієнтів на сайт, тобто збільшити трафік.
Підвищити залученість підписників — збільшити кількість лайків, репостів, коментарів тощо.
Збільшити кількість заявок без переходу на сайт через заповнення форми зворотного зв'язку.
Установлення додатку — залучити користувачів завантажити та встановити програму.
Стимулювати користувачів писати вам повідомлення в месенджер, наприклад, для замовлення або отримання консультації.
Підняти конверсію на сайті.
  • Банер та текст. Стандартний вид реклами у вигляді статичного зображення та текстового оголошення.
  • Карусель — галерея з переліком товарів чи послуг, яку можна перегортати.
  • Відео — рекламний ролик не довше 1 хвилини.

Найчастіше використовують такі формати реклами у Facebook:

Яка вартість на налаштування реклами у Facebook

У нашому агентстві вартість налаштування таргетованої реклами починається від 395 $. Від чого залежить ціна? Насамперед від цілей бізнесу.
  • У вас невеликий бізнес і ви тільки починаєте виходити просуватися в соцмережах, ще не маючи чіткого уявлення про те, як рекламувати себе.
  • Ви вже маєте уявлення про рекламу в соцмережах, можливо, пробували, отримали певні результати, але тепер хочете більшого.
  • Ви хочете глибше опрацювати питання просування, створити повноцінну вирву продажів і розробити тривалу стратегію просування.
  • Ваш бізнес вже якийсь час на ринку, у вас є результати, і настав час масштабуватися та збільшити прибуток.
Інші послуги: