Close
Напишите нам
Telegram
Messenger
Instagram — одна з найпопулярніших мереж на сьогодні, у якій показники переглядів, лайків та переходів за посиланнями вищі, ніж у будь-якій іншій соцмережі. Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google. Наприклад — недорогі товари та послуги, інфопродукти, курси, тренінги, різні жіночі товари тощо.

Якщо ви замовили послуги SMM, але не замовили таргетовану рекламу в інстаграм, то, швидше за все, ваш профіль просто не знайде цільова аудиторія. Мало створити гарний профіль, потрібно ще якось привести підписників на нього. Саме це забезпечує таргетована реклама.

Реклама в Instagram

Переваги таргетованої реклами в Інстаграм

Крім того, що це популярна соцмережа, чому вам варто
замовити рекламу в інстаграм, а не на іншому майданчику?
  • 1
    В Instagram зареєстровано понад 30% усіх користувачів інтернету;
  • 2
    з них 70% — користувачі віком 18–29 років, які реагують на привабливу рекламу;
  • 3
    близько 80% користувачів, які бачать рекламу, здійснюють очікувані дії — переходять за посиланням, беруть участь в опитуваннях, підписуються тощо;
  • 4
    конверсія в Instagram становить близько 40% — це один із найвищих показників;
  • 5
    перших підписників на сторінку можна залучити вже перші дні запуску;
  • 6
    великий вибір інструментів дозволяє правильно налаштувати рекламну кампанію на аудиторію, якою буде цікавий ваш продукт.

Етапи з настроювання реклами в Інстаграм

Таргетована реклама налаштовується у кілька етапів:
  • Аналіз цільової аудиторії.
    Їх вік, інтереси, спосіб життя та інші критерії, які допоможуть точно сегментувати користувачів та налаштувати рекламу на охоплення тих людей, яким буде цікавим ваш продукт.
  • Визначення мети.
    Перш ніж запустити рекламу, потрібно знати, яку мету ми маємо на меті: залучити більше лідів, збільшити перегляди відео, підвищити впізнаваність вашого бренду, запросити користувачів залишити заявку, щоб отримати їх контакт, або запропонувати написати вам у директ. Наявність точного завдання дозволить контролювати вартість реклами в інстаграм і підібрати найефективніші шляхи просування.
  • Визначення розташування рекламного оголошення.
    У Instagram реклама розміщується у стрічці, у вигляді посту з фото чи відео, або у stories.
  • Створення рекламного оголошення.
    Воно складається з креативу (фотографія продукту або послуги або рекламний банер) та тексту, який коротко розповідає про те, що ми пропонуємо. Картинка має привертати увагу, а текст — закривати потреби аудиторії, які ми виявили на етапі аналізу.
  • Тестування.
    Для повної картини потрібно створити кілька креативів та текстів під них. Ці оголошення запускаються одночасно, а далі ми дивимося, яке дало найкращий результат. На основі отриманих даних можна оптимізувати бюджет і запустити повноцінну рекламну кампанію.
Які формати реклами в Instagram можна замовити? Їх кілька, і кожен має свої переваги.

Формати реклами

  • Зображення (поодиноке, галерея або карусель)
    Фотографія, чіпляючий текст і кнопка із закликом (наприклад, «Докладніше»). Зверху є позначка «Реклама». У Галереї або в Каруселі можна показати до 10 фотографій. Такий формат найкраще підійде для просування програми або спрямування трафіку з Instagram на ваш сайт.

  • Відеооголошення
    Відеоролик тривалістю до 60 секунд, в якому можна досить докладно розповісти та показати ваш продукт. Знизу йде текст та кнопка із закликом.

  • Stories
    У такому форматі саме фото або відео не буде клікабельним, час відображення 5 або 15 секунд. Текст у такому форматі зустрічається не завжди, і, як правило, у згорнутому вигляді. Буде присутня кнопка з посиланням або «Докладніше», після натискання якої відкриється повний текст. Перевага такого формату — оголошення займає весь екран користувача.

  • Лiди
    Якщо ви хочете зібрати контакти потенційних клієнтів, можна настроїти рекламу на отримання заявок. Така реклама буде у вигляді постів, при натисканні на які відкривається реєстраційна форма. До неї потрібно ввести Ім'я, Email, Телефон. Часто замість контакту користувачеві пропонується бонус — знижка, безплатний гайд або інший «пробник» вашого продукту.

Вартість реклами в інстаграм залежить навіть від обраного формату, тому рекомендуємо уважно підійти до вибору.

Важливість SMM для успішної реклами в Instagram

«А можна замовити рекламу в інстаграм, не замовляючи послугу SMM?» Можна, але хочемо помітити, що комплексне просування принесе більше результатів і зекономить ваш бюджет. Дуже мало які ніші не потребують облікового запису в соцмережах, тому красиво і цікаво оформлений (аккаунт) буде тільки плюсом. Він допоможе підвищити лояльність аудиторії, повідомляти про цікаві акції та спілкуватися з вашими клієнтами, стаючи ближче до них.

Крім того, можна ставити на просування деякі пости з облікового запису, не створюючи окремо рекламне оголошення. Наприклад — пост про новий продукт акцію чи конкурс.
Інші послуги:
  • Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
  • Аналіз, настроювання та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
  • Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
  • Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
  • Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
  • Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
  • Для того, щоб просувати свій бренд у соцмережах, потрібно замовити таргетовану рекламу, інакше вашу навіть дуже добре оформлену сторінку просто не знайдуть.
  • Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google.
  • Smm стратегія – це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.
  • У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами.
  • Запустили таргетовану рекламу у Facebook або Instagram, а результат себе не виправдовує? Не потрібно ставити хрест на цьому виді реклами – краще зверніться до наших спеціалістів за консультацією.
Інші послуги:
  • Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
  • Аналіз, настроювання та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
  • Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
  • Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
  • Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
  • Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
  • Для того, щоб просувати свій бренд у соцмережах, потрібно замовити таргетовану рекламу, інакше вашу навіть дуже добре оформлену сторінку просто не знайдуть.
  • Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google.
  • Smm стратегія – це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.
  • У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами.
  • Запустили таргетовану рекламу у Facebook або Instagram, а результат себе не виправдовує? Не потрібно ставити хрест на цьому виді реклами – краще зверніться до наших спеціалістів за консультацією.