Close
Напишите нам
Telegram
Messenger
Instagram — одна з найпопулярніших мереж на сьогодні, у якій показники переглядів, лайків та переходів за посиланнями вищі, ніж у будь-якій іншій соцмережі. Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google. Наприклад — недорогі товари та послуги, інфопродукти, курси, тренінги, різні жіночі товари тощо.

Якщо ви замовили послуги SMM, але не замовили таргетовану рекламу в інстаграм, то, швидше за все, ваш профіль просто не знайде цільова аудиторія. Мало створити гарний профіль, потрібно ще якось привести підписників на нього. Саме це забезпечує таргетована реклама.

Реклама в Instagram

Переваги таргетованої реклами в Інстаграм

Крім того, що це популярна соцмережа, чому вам варто
замовити рекламу в інстаграм, а не на іншому майданчику?
1
В Instagram зареєстровано понад 30% усіх користувачів інтернету;
2
з них 70% — користувачі віком 18–29 років, які реагують на привабливу рекламу;
3
близько 80% користувачів, які бачать рекламу, здійснюють очікувані дії — переходять за посиланням, беруть участь в опитуваннях, підписуються тощо;
4
конверсія в Instagram становить близько 40% — це один із найвищих показників;
5
перших підписників на сторінку можна залучити вже перші дні запуску;
6
великий вибір інструментів дозволяє правильно налаштувати рекламну кампанію на аудиторію, якою буде цікавий ваш продукт.

Етапи з настроювання реклами в Інстаграм

Таргетована реклама налаштовується у кілька етапів:
Аналіз цільової аудиторії.
Їх вік, інтереси, спосіб життя та інші критерії, які допоможуть точно сегментувати користувачів та налаштувати рекламу на охоплення тих людей, яким буде цікавим ваш продукт.
Визначення мети.
Перш ніж запустити рекламу, потрібно знати, яку мету ми маємо на меті: залучити більше лідів, збільшити перегляди відео, підвищити впізнаваність вашого бренду, запросити користувачів залишити заявку, щоб отримати їх контакт, або запропонувати написати вам у директ. Наявність точного завдання дозволить контролювати вартість реклами в інстаграм і підібрати найефективніші шляхи просування.
Визначення розташування рекламного оголошення.
У Instagram реклама розміщується у стрічці, у вигляді посту з фото чи відео, або у stories.
Створення рекламного оголошення.
Воно складається з креативу (фотографія продукту або послуги або рекламний банер) та тексту, який коротко розповідає про те, що ми пропонуємо. Картинка має привертати увагу, а текст — закривати потреби аудиторії, які ми виявили на етапі аналізу.
Тестування.
Для повної картини потрібно створити кілька креативів та текстів під них. Ці оголошення запускаються одночасно, а далі ми дивимося, яке дало найкращий результат. На основі отриманих даних можна оптимізувати бюджет і запустити повноцінну рекламну кампанію.
Які формати реклами в Instagram можна замовити? Їх кілька, і кожен має свої переваги.

Формати реклами

  • Зображення (поодиноке, галерея або карусель)
    Фотографія, чіпляючий текст і кнопка із закликом (наприклад, «Докладніше»). Зверху є позначка «Реклама». У Галереї або в Каруселі можна показати до 10 фотографій. Такий формат найкраще підійде для просування програми або спрямування трафіку з Instagram на ваш сайт.

  • Відеооголошення
    Відеоролик тривалістю до 60 секунд, в якому можна досить докладно розповісти та показати ваш продукт. Знизу йде текст та кнопка із закликом.

  • Stories
    У такому форматі саме фото або відео не буде клікабельним, час відображення 5 або 15 секунд. Текст у такому форматі зустрічається не завжди, і, як правило, у згорнутому вигляді. Буде присутня кнопка з посиланням або «Докладніше», після натискання якої відкриється повний текст. Перевага такого формату — оголошення займає весь екран користувача.

  • Лiди
    Якщо ви хочете зібрати контакти потенційних клієнтів, можна настроїти рекламу на отримання заявок. Така реклама буде у вигляді постів, при натисканні на які відкривається реєстраційна форма. До неї потрібно ввести Ім'я, Email, Телефон. Часто замість контакту користувачеві пропонується бонус — знижка, безплатний гайд або інший «пробник» вашого продукту.

Вартість реклами в інстаграм залежить навіть від обраного формату, тому рекомендуємо уважно підійти до вибору.

Важливість SMM для успішної реклами в Instagram

«А можна замовити рекламу в інстаграм, не замовляючи послугу SMM?» Можна, але хочемо помітити, що комплексне просування принесе більше результатів і зекономить ваш бюджет. Дуже мало які ніші не потребують облікового запису в соцмережах, тому красиво і цікаво оформлений (аккаунт) буде тільки плюсом. Він допоможе підвищити лояльність аудиторії, повідомляти про цікаві акції та спілкуватися з вашими клієнтами, стаючи ближче до них.

Крім того, можна ставити на просування деякі пости з облікового запису, не створюючи окремо рекламне оголошення. Наприклад — пост про новий продукт акцію чи конкурс.
Інші послуги:
Інші послуги: