Close
Напишите нам
Telegram
Messenger

Бажаєте залишити заявку?
Ми будемо раді поспілкуватися з вами
SEO-аудит сайту — це комплексна перевірка сайту на технічні помилки та відповідність вимогам пошукових систем.

На його основі виправляються технічні помилки та впроваджуються рекомендації щодо покращення ранжування сайту.

Якщо у вас молодий сайт, який нещодавно запущений або тільки розробляється, вам настійно рекомендується замовити SEO-аудит. Саме це допоможе вам усунути проблеми на ранньому етапі, і надалі сайт легше буде просувати.

Також повний аудит сайту буде корисним, якщо сайт існує якийсь час, але не дає бажаних результатів, якщо ви давно не займалися сайтом або просто хочете покращити стратегію просування.

SEO-аудит

Для чого потрібен SEO-аудит

Аналіз технічного стану проєкту

Поширена помилка, яка знижує ефективність SEO-просування — технічний стан сайту. Чим більший сайт, тим більше на ньому може бути помилок. Наприклад: биті посилання, дублі контенту, повільна швидкість завантаження сторінок. Щоб все це виявити та усунути, робиться технічний SEO-аудит сайту.

Технічний аудит складається з сотні пунктів, які включають пошук та усунення помилок на сайті, оптимізацію структури сторінок, налаштування необхідних SEO-тегів та інше.

Після технічного аналізу сайту, ми формуємо список рекомендацій щодо коригування структури сайту, узгоджуємо з вами правки та готуємо технічне завдання щодо впровадження нової структури.
Структура сайту

Правильна структура — основа сайту. З нею сайт охоплює всі запити у вашій ніші, а внутрішня вага посилань сторінок буде розподілена правильно.

Неправильна структура сайту призводить до зниження трафіку. Наприклад, в один розділ об'єднано кілька категорій або не налаштовані фільтри для товарів.

Щоб створити структуру сайту для SEO просування, потрібно зробити якісний аудит пошукових запитів, звичок користувачів, сторінок ваших конкурентів, а також логічної структури сайту.

Логічна структура — це сукупність всіх сторінок сайту та їх розташування з урахуванням ієрархії. Її потрібно вибудовувати так, щоб користувачам на сайті було просто і зрозуміло, і вони могли легко перейти від спільних сторінок до конкретних, щоб отримати потрібну інформацію. Коли система навігації порушена, користувач має роздратування, йому незрозуміла логіка сайту і, швидше за все, він швидко піде з нього.

Пошук точок зростання

Якщо вам здається, що ви вже зробили все для SEO-оптимізації свого сайту, і далі вже нікуди, а органічний трафік все не нарощується, то аудит seo сайту потрібен обов'язково.

Світ пошукового просування не стоїть на місці, щодня з'являються нові технології та шляхи збільшення трафіку, і хороші фахівці завжди тримають руку на пульсі, щоб пропонувати своїм клієнтам найкращі та свіжі рішення. Тому, зробивши аналіз сайту, ми побачимо те, чого, можливо, не бачили ви, і підкажемо, як ще можна зробити просування ефективним.

Як ми шукаємо точки зростання?
— Аналізуємо поточні позиції сайту
— Аналіз трафіку за попередні періоди та які є зараз
— Дивимося, які сторінки мало залучають користувачів
— Дивимося, що є у конкурентів, тому що вони теж не стоять на місці

На основі цього ви зможете отримати додатковий трафік користувачів на сайт.

Перевірка поточних підрядників або вашої команди

Крім іншого, SEO-аудит допоможе перевірити, наскільки ефективно працюють фахівці, яким ви довіряли своє просування і досі, і чи варто щось виправити або навіть замінити підрядників.

Можливо, ваш поточний фахівець недостатньо досвідчений або просто не в курсі інших методів. А якщо ви найняли спеціаліста на аутсорсі, то буває і таке, що він користується вашим незнанням і робить менше, ніж міг би. Ми не стверджуємо, що всі сторонні фахівці некомпетентні чи несумлінні, але дві голови краще ніж одна. Тому якщо ви не отримуєте бажаного результату — краще перевіряти ще раз з боку.
Показати більше..

Послуги SEO-аудиту: що входить

Під час комплексного аудиту ми перевіримо як внутрішню, так і зовнішню оптимізацію сайту. Після цього розробляється докладне технічне завдання, виконання якого підвищить ранжування у пошуку, індексацію сайту, а також залучить більше трафіку із пошукових систем.

Що саме ми перевірятимемо під час аудиту — дивіться нижче.

Внутрішній аудит

Технічний аудит
— Дублів сторінок
— Коректність генерації тегів (Canonical, Hreflang тощо)
— Формування файлів Robots.txt та Sitemap.xml
— Коректність сторінки 404
— Перевірка переходу на заборонені індексації сторінки
— Аналіз битих посилань (404 помилками) та 50X помилками
— Аналіз посилань з 301 редиректами (перенаправленнями)
— Правильність формування URL
— Пагінація
— Швидкість завантаження
1
Аналіз контенту
— Правильність формування метатегів (Title, Description та Keywords), наявність дублів або порожніх метатегів
— Правильність формування заголовків H1, H2 і т.д.
— Оптимізація текстів: наскільки вони написані адекватно (тобто написані для пошукових систем або вони корисні для людини); наявність дублів
— Оптимізація зображень: наявність неякісних зображень; заповненість тегів ALT та Title
2
Структура сайту
— Візуалізація поточної структури сайту
— Правильність формування URL
— Внутрішні посилання: хлібні крихти; блоки перелінкування; структура фільтрів
3
Розмітка сайту для пошукових систем та соцмереж
— Перевіримо наявність мікророзмітки Schema для: хлібних крихт, карток товарів, відгуки та рейтинг, категорій, контакти організації, розділу Блогу
— Перевіримо розмітку Open Graph для правильності відображення у соцмережах та месенджерах
4
Тестування функціоналу
Протестуємо функціонал сайту:

— форми зворотного зв'язку
— кошик
5

Зовнішній аудит

Аналіз маси посилань аудованого сайту
Ми аналізуємо профіль вашого сайту для того, щоб зрозуміти:
— скільки посилань зараз
— яка динаміка: зростання або спад; наскільки швидко нарощується посилальна маса
— якої якості вони: зі спамних ресурсів або тематичних
— наскільки різноманітний анкорний лист: який відсоток брендових запитів; скільки безанкорних ключів; чи є комерційні ключі (купити; замовити; ціна тощо)

1
Аналіз посилальної маси конкурентів
Вибираємо 5–10 конкурентів і робимо аналогічно до аналізу посилальної маси вашого сайту
2
Аналіз комерційних факторів
Зведена таблиця порівняння вашого сайту з конкурентами:

— чи є номери телефонів
— чи вказана фізична адреса офісу/магазину
— чи є онлайн-чат
— чи є кнопки «„купити в 1 клік"»
— чи є сторінки «Про нас», «Контакти», «Доставлення та оплата», «Повернення та обмін» і т.д.
3
Посилальна стратегія
На основі аналізу вашого посилального профілю та конкурентів — складається стратегія:

— кількість посилань на місяць
— які посилання закуповувати: анкорні, безанкорні, брендові
— скільки статейних посилань, посилань із форумів, із зображень тощо.
4

На виході аудиту

Наприкінці аудиту ви отримаєте:
— список виявлених технічних проблем та помилок на сайті
— технічне завдання з виправлення помилок та швидкості завантаження сторінок
— інформацію про вашу цільову аудиторію та аналіз поведінки користувачів на ресурсі
— список рекомендацій щодо зовнішньої та внутрішньої оптимізації сайту
— рекомендації щодо покращення структури сайту
— рекомендації щодо впровадження додаткового функціоналу
— технічне завдання для покращення текстів
— посилальну стратегію
— новий погляд з боку на просування вашого проєкту
Який результат отримаєте
— Зростання позицій
— Збільшення трафіку
— Поліпшення поведінкових факторів
— Збільшення конверсії

Вартість SEO-аудиту

Базовий
Landing Page
Сайт візитка
Корпоративний сайт
400$
Отримати консультацію
Стандарт
Локальний інформаційний сайт
Сайти послуг
Інтернет-магазин до 3000 товарів
500$
Отримати консультацію
Преміум
Великий інформаційний сайт
Агрегатори
Інтернет-гіпермаркет від 3000 товарів
700$
Отримати консультацію

Етапи проведення комплексного SEO-аудиту

1
Отримання доступів від аналітики та ресурсу
2
Внутрішній аудит
3
Зовнішній аудит
4
Складання технічних завдань
5
Надання документації
6
Відповіді на запитання

Відповіді на часті запитання:

Чи робите ви безкоштовні аудити?
У нас є експрес-аудит, який виявить найочевидніші проблеми, що лежать на поверхні. Але він не розкриє у повному обсязі всі помилки та рекомендації щодо покращення проєкту. А більш кропітка і глибока робота займає багато часу та сил, отже, вона не може бути безкоштовною.
Які терміни виконання аудиту?
Від 7–21 днів. Залежить від кількості сторінок вашого сайту. SEO-просування — це не швидкий процес, а щоб надати якісні послуги SEO-аудиту, потрібно вивчити сайт практично під мікроскопом, щоб не проґавити жодну важливу деталь.
Що потрібно для SEO-аудиту?
Для аудиту необхідні доступи від Google Analytics, Google Search Console, Яндекс Метриці (якщо є). Також потрібно ваше семантичне ядро або доступи, де ви відстежуєте позиції ресурсу.
Чи можна самостійно зробити SEO аудит?
Так можна. Є безліч онлайн-сервісів з аналізу сайтів. У безплатній версії вони покажуть інформацію, але обмежену. У платній версії покажу більш розгорнуту інформацію, але вона більш зрозуміла для фахівців і не дасть додаткової інформації щодо поліпшення ресурсу.
Інші послуги:
Реклама, яка точно націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
PPC
Аналіз, настройка і оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників в Google
SMM
Просування в соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів і створення контакту з клієнтом
Дизайн
Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль і брендинг), банерів для реклами і для друкованої продукції
Розробка сайтів
Розробка дизайну і наповнення сайту з урахуванням всіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії в заявку
SЕО
Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту в пошукових системах по цільових запитах вашого бізнесу
Створення ботів
Визначення цілей і завдань бота. Створення бота: наповнення текстом, реалізація функціоналу, налагодження та супровід
Маркетингова стратегія
Розробка стратегії займає напевно найбільше часу і грошей, але з її допомогою ви точно будете знати куди вам рухатися і до чого ви повинні прийти