Close
Напишите нам
Telegram
Messenger

Бажаєте залишити заявку?
Ми будемо раді поспілкуватися з вами
Багато хто вважає, що замовляти послуги смм немає сенсу, якщо вони не приносять прямих продажів. Так, через соцмережі продажі відбуваються рідше. Але це не означає, що SMM марний. Насправді він має переваги, які в результаті приведуть вас до прибутку.

SMM просування

SMM продвижение

Якісний SMM надасть вам переваги

Лояльність підписників
Ваш бренд набуде «обличчя» та «голосу», стане унікальним і впізнаваним. У результаті ви станете привабливими для лояльності підписників та потенційних клієнтів. За допомогою SMM ви працюєте над підвищенням впізнаваності бренду та закріплюєте клієнтів за собою. Учасники спільноти не тільки ознайомляться з асортиментом, але й відгуками, а також зможуть отримати корисну інформацію та підкреслити для себе корисні інсайти. Але, найголовніше, ви завжди будете на увазі у ваших клієнтів.
Інтерес аудиторії.
Ви зможете бачити, як аудиторія реагує на ваш бренд, обробляти негатив та хвалитися позитивними відгуками,
які підвищать довіру до вас.
Бути у тренді
У таких соцмережах, як facebook і instagram ви зможете блискавично реагувати на події у світі, що стосуються вашої ніші, тим самим завжди бувши «на хвилі».
Впізнаваність бренду
У соцмережах ви знайдете нову аудиторію та розширите вже наявну. Тим самим ви станете для них уже чимось знайомим і «рідним», а отже, можна довіряти та звертатися. В такому випадку добре працює «сарафанне радіо» — ви створюєте цікавий та корисний контент, підписники діляться ними зі своїми друзями, і ті можуть поповнити лави вашої аудиторії.
Протидія негативу
У соцмережах клієнти набагато охочіше залишають відгуки, ніж, наприклад, на сайті. І навіть якщо відгук на вашу роботу буде негативним, ви зможете його обробити, зберігши позитивний імідж компанії.
Сам собою SMM не продає. Але він зробить ваш бренд знайомим та бажаним. А там уже до продажу рукою подати.

Навіщо вам потрібен SMM?

Знайти свою ЦА (якщо у вас вона ще не сформована)

Розширити коло ЦА (якщо ви вже знаєте, хто ваша аудиторія)

Донести цінність компанії (її основні ідеї, позиціювання)
Для зменшення вартості ліда

Вироблення асоціативного ряду

Амбасадори бренду

Етапи SMM-просування компанії

Этапы SMM продвижения
1
Аналіз профілю та допущених помилок
Ми проведемо ретельний аудит вашого профілю у фейсбук або інстаграм, визначимо помилки, через які ви отримуєте низькі результати, і дамо поради щодо покращення ситуації.
2
Аналіз конкурентів.
Також ми проведемо аудит конкурентів: як часто вони роблять публікації, яке у них позиціювання, рівень залучених підписників, присутність на майданчиках та успішність.
3
Розробка стратегії та позиціювання продукту/послуги
Позиціювання є дуже важливою частиною іміджу бренду. Саме воно надає вам «обличчя» і виділяє серед конкурентів. Коли позиціювання буде визначено, ми розробимо стратегію, відповідно до якої будемо працювати, щоб досягти потрібних результатів.
4
Опрацювання імені профілю
Вас можуть знайти в соцмережах не тільки завдяки рекламі, а й просто ввівши в пошуки Інстаграма потрібне слово. Наприклад, якщо у вас кондитерська «Ромашка», то вас можуть знайти на ім'я «Ромашка_торти», а не просто «Ромашка».
5
Створення правильної шапки профілю
Шапка повинна містити головну коротку інформацію про вас: хто ви, що пропонуєте, адресу, контакти для зв'язку, графік роботи та УТП.
6
Створення хайлайтс
Вони мають не просто бути, а бути зручними, інформативними та зовні відповідати стилістиці бренду.
7
Візуальне опрацювання сітки
Цей етап включає дизайнерське опрацювання візуальної частини, відштовхуючись від побажань клієнта і переваг цільової аудиторії.
8
Контент-план для постів
Ми сегментуємо пости за рубриками, підбираємо тему та попередній зміст, а також підбираємо відповідний графік виходу постів.
9
Написання текстів копірайтером
Усі пости пише спеціаліст, відповідно до технічного завдання та «тону голосу» бренду.
10
Контент-план для сториз
Так само як і з постами, сторіс не повинні бути рандомними та хаотичними — треба заздалегідь продумати, що і в який день ми публікуватимемо.
11
Щомісячна звітність про виконану роботу
Вона включає збір ключових показників, можливо, заміну стратегії або внесення коригувань. Далі ми чекаємо на ваш фідбек і плануємо стратегію на наступний місяць, з урахуванням коригувань.

Міфи про SMM

Smm просування мусить приносити продажі.

Багато хто вважає, що комерційний інстаграм можна вести, як і особистий — просто опублікувати красиві фотографії, може додати теги, і чекати, що клієнти самі з'являться і принесуть прибутки. Але ні, тут важлива кожна деталь, від контенту (креатив та текст) до стратегії.

Інша крайність — вести профіль, але не додавати нові рубрики, не змінювати формат і взагалі, дотримуватися стилю, що й 5 років тому. Але світ змінюється, потрібно відповідати трендам та інтересам аудиторії.

Гнівні коментарі слід видаляти.


«Якщо вдати, що негативних відгуків не було, то клієнти подумають, що ми молодці й в нас все добре». Але аудиторію не обдуриш, і рано чи пізно, якщо у вас є якісь проблеми з продуктом або сервісом, аудиторія про це дізнається, а спроби приховати вам не пробачать.

Краще опрацювати негатив — показати, що вам не все одно, що ви зробите все, щоб виправити ситуацію, і при цьому зберегти обличчя.

Основна метрика — підписники.

Ні, основні метрики в SMM — ER та ERR та охоплення.

Як відбувається робота над
впізнаваністю бренду

Якщо ваш бренд тільки вийшов на ринок, то найкращий спосіб заявити про себе та «познайомитись» з потенційною аудиторією — замовити просування у соціальних мережах.

Як це відбувається:

Визначаємо вашу цільову аудиторію (ЦА): стать, вік, інтереси, рівень статку, рід діяльності, геолокація. Надалі ми створюватимемо контент, який чіплятиме саме тих людей, яким потрібен і корисний ваш продукт.

У перших публікаціях ми познайомимо аудиторію з вами:
— розкажемо про вашу компанію, про переваги, про засновників. Це покаже, що за брендом стоять реальні люди та створить бренду особистість. І це, своєю чергою, підвищує довіру до продукту;
— покажемо цінність вашого продукту не через сухий текст, а наочно, зрозуміло та цікаво для аудиторії;
— використовуємо корпоративні кольори у візуалі, щоб досягти асоціативного ряду з брендом.

Далі потрібно дотримуватися регулярності постінгу — це допоможе вам бути на увазі у вашої ЦА і нагадувати про себе. Таким чином, навіть якщо у вас не той продукт, який можна купувати щодня (наприклад, установка вікон), вас запам'ятають, і коли виникне ситуація, що потенційному клієнту знадобиться ваш продукт, він не стане далеко шукати, а згадає про вас і звернеться.

Відповіді на часті запитання

Що таке SMM?
Smm послуги або Social Media Marketing — це різні методики просування в соцмережах, які потрібні для залучення та підвищення лояльності до цільової аудиторії.
Скільки коштує просування у соцмережах?
Якщо ви хочете smm послуги замовити, то для початку потрібно визначити, які ви ставите цілі і яких чекаєте результатів — саме від цього формується фінальна вартість. Якщо вам достатньо 15 постів на місяць, то ціна буде одна, а якщо хочете 25 постів+сторіс, а також щоб ми підготували для вас фотоконтент, наприклад, ціна вже буде інша.
У чому вимірюються результати SMM?
Є ключові метрики, на які ми можемо вплинути (ER, ERR, приріст передплатників, кількість постів та сторіс).
Через скільки чекати на результат?
Залежить не тільки від роботи агентства, а й від вашої готовності робити контент, дотримуватись стратегії, уміння донести цінність свого продукту. І, певна річ, від ніші.

В одних компаній результат буває вже у перші тижні, комусь доводиться чекати кілька місяців.

Тарифи

Стартовий SMM
Аналіз конкурентів
Стратегія та позиціонування компанії
Створення контент-плану на місяць
Дизайнерське офрмлення стрічки та вічних сторіз
Написання 15 постів
395$
Отримати консультацію
Базовий SMM
Пакет стартових послуг
+
Додадкові 5 постів (+50$)
+
60 сторіз на місяць
540$
Отримати консультацію
Повний SMM
Пакет стартових послуг просування
+
Живі сторис (для Одеси)
+
Підбір блогерів
750$
Отримати консультацію

Кейсы

Дія.Бізнес
SMM
Книжковий Арсенал
SMM
Dr. Estet Vel
Shark
SMM
SMM
SMM
Зеленсвіт
Інші послуги: