Міфи про SMM
Smm просування мусить приносити продажі.
Багато хто вважає, що комерційний інстаграм можна вести, як і особистий — просто опублікувати красиві фотографії, може додати теги, і чекати, що клієнти самі з'являться і принесуть прибутки. Але ні, тут важлива кожна деталь, від контенту (креатив та текст) до стратегії.
Інша крайність — вести профіль, але не додавати нові рубрики, не змінювати формат і взагалі, дотримуватися стилю, що й 5 років тому. Але світ змінюється, потрібно відповідати трендам та інтересам аудиторії.
Гнівні коментарі слід видаляти.
«Якщо вдати, що негативних відгуків не було, то клієнти подумають, що ми молодці й в нас все добре». Але аудиторію не обдуриш, і рано чи пізно, якщо у вас є якісь проблеми з продуктом або сервісом, аудиторія про це дізнається, а спроби приховати вам не пробачать.
Краще опрацювати негатив — показати, що вам не все одно, що ви зробите все, щоб виправити ситуацію, і при цьому зберегти обличчя.
Основна метрика — підписники.
Ні, основні метрики в SMM — ER та ERR та охоплення.