Щоб ведення соцмереж приносило вам очікуваний результат, необхідно продумати стратегію смм просування. Якщо покладатися на інтуїцію і постити в instagram щоразу те, що на думку прийде, акаунт буде виглядати хаотично, непривабливо і в результаті ви ні до чого не прийдете. А перш ніж замовити таргетовану рекламу в інстаграм потрібно підготувати свій акаунт, зробивши його цікавим і привабливим. Тому тут потрібен системний підхід, який і є смм-стратегією.
Правильно розроблена стратегія працює на виконання поставлених бізнес-цілей:
- продажу (через директ чи посилання на сайт);
- збільшення кількості підписок;
- залучення трафіку на сайт;
- залученість аудиторії;
- підвищення лояльності клієнтів
Тому розробка смм стратегії — це спосіб зробити роботу в соцмережах ефективною, а не просто бути присутнім в Instagram, бо так роблять усі..