Close
Напишите нам
Telegram
Messenger

Бажаєте залишити заявку?
Ми будемо раді поспілкуватися з вами
SMM стратегія - це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.

SMM стратегія

SMM продвижение

Що таке SMM стратегія

Щоб ведення соцмереж приносило вам очікуваний результат, необхідно продумати стратегію смм просування. Якщо покладатися на інтуїцію і постити в instagram щоразу те, що на думку прийде, акаунт буде виглядати хаотично, непривабливо і в результаті ви ні до чого не прийдете. А перш ніж замовити таргетовану рекламу в інстаграм потрібно підготувати свій акаунт, зробивши його цікавим і привабливим. Тому тут потрібен системний підхід, який і є смм-стратегією.

Правильно розроблена стратегія працює на виконання поставлених бізнес-цілей:

  • продажу (через директ чи посилання на сайт);
  • збільшення кількості підписок;
  • залучення трафіку на сайт;
  • залученість аудиторії;
  • підвищення лояльності клієнтів

Тому розробка смм стратегії — це спосіб зробити роботу в соцмережах ефективною, а не просто бути присутнім в Instagram, бо так роблять усі..

Що входить до розробки стратегії
SMM-просування?

1
Визначення концепції продукту, а також Tone of voise бренду
2
Аналіз продукту чи бренду, визначення сильних сторін
3
Формирование целей и задач
4
Виявлення цільової аудиторії
5
Дослідження репутації бренду/продукту
6
Аналіз конкурентів
7
Аналіз трендів відповідно до вашої ніші
8
Формування контент-плану та візуальної сітки для профілю
9
Публікації затвердженого контенту
10
Аналіз виконаної роботи. Він надається у вигляді щомісячного звіту
11
Внесення змін згідно з аналізом
Якщо початкові KPI не вдалося або неможливо виконати, необхідно внести коригування в smm-стратегію.

Зазвичай розробка smm стратегії займає 6–14 робочих днів, залежно від кількості майданчиків просування та обсягу роботи.

При створенні smm стратегії важливо врахувати, що кожна соцмережа має свої особливості: аудиторія та її мети відвідування конкретного майданчика, способи подачі контенту тощо. Тому стратегія для просування бренду у Facebook може відрізнятись від аналогічної для Instagram.

Скільки коштує скласти стратегію просування соціальних мереж для вашого бізнесу?

Перш ніж замовити розробку стратегії просування в соціальних мережах, та й послуги smm загалом, потрібно врахувати, що вартість залежатиме від нюансів вашого бізнес-напрямку.

Чинники, що впливають на вартість послуги:

  • специфіка вашої ніші;
  • специфіка цільової аудиторії;
  • цілі, яких ви хочете досягти;
  • соцмережа, обрана для просування профілю;
  • формат публікацій (тільки пости чи пости+сторіс, чи надасте ви контент або замовите у нас тощо)

Тому, щоб прорахувати точну вартість послуги, спеціалісту спочатку потрібно буде проаналізувати заповнений клієнтом бриф.
Інші послуги: