Close
Напишите нам
Telegram
Messenger
SMM стратегія - це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.

SMM стратегія

SMM продвижение

Що таке SMM стратегія

Щоб ведення соцмереж приносило вам очікуваний результат, необхідно продумати стратегію смм просування. Якщо покладатися на інтуїцію і постити в instagram щоразу те, що на думку прийде, акаунт буде виглядати хаотично, непривабливо і в результаті ви ні до чого не прийдете. А перш ніж замовити таргетовану рекламу в інстаграм потрібно підготувати свій акаунт, зробивши його цікавим і привабливим. Тому тут потрібен системний підхід, який і є смм-стратегією.

Правильно розроблена стратегія працює на виконання поставлених бізнес-цілей:

  • продажу (через директ чи посилання на сайт);
  • збільшення кількості підписок;
  • залучення трафіку на сайт;
  • залученість аудиторії;
  • підвищення лояльності клієнтів

Тому розробка смм стратегії — це спосіб зробити роботу в соцмережах ефективною, а не просто бути присутнім в Instagram, бо так роблять усі..

Що входить до розробки стратегії
SMM-просування?

  • 1
    Визначення концепції продукту, а також Tone of voise бренду
  • 2
    Аналіз продукту чи бренду, визначення сильних сторін
  • 3
    Формирование целей и задач
  • 4
    Виявлення цільової аудиторії
  • 5
    Дослідження репутації бренду/продукту
  • 6
    Аналіз конкурентів
  • 7
    Аналіз трендів відповідно до вашої ніші
  • 8
    Формування контент-плану та візуальної сітки для профілю
  • 9
    Публікації затвердженого контенту
  • 10
    Аналіз виконаної роботи. Він надається у вигляді щомісячного звіту
  • 11
    Внесення змін згідно з аналізом
Якщо початкові KPI не вдалося або неможливо виконати, необхідно внести коригування в smm-стратегію.

Зазвичай розробка smm стратегії займає 6–14 робочих днів, залежно від кількості майданчиків просування та обсягу роботи.

При створенні smm стратегії важливо врахувати, що кожна соцмережа має свої особливості: аудиторія та її мети відвідування конкретного майданчика, способи подачі контенту тощо. Тому стратегія для просування бренду у Facebook може відрізнятись від аналогічної для Instagram.

Скільки коштує скласти стратегію просування соціальних мереж для вашого бізнесу?

Перш ніж замовити розробку стратегії просування в соціальних мережах, та й послуги smm загалом, потрібно врахувати, що вартість залежатиме від нюансів вашого бізнес-напрямку.

Чинники, що впливають на вартість послуги:

  • специфіка вашої ніші;
  • специфіка цільової аудиторії;
  • цілі, яких ви хочете досягти;
  • соцмережа, обрана для просування профілю;
  • формат публікацій (тільки пости чи пости+сторіс, чи надасте ви контент або замовите у нас тощо)

Тому, щоб прорахувати точну вартість послуги, спеціалісту спочатку потрібно буде проаналізувати заповнений клієнтом бриф.
Інші послуги:
  • Реклама, яка націлена на стать, вік, інтереси, географію вашого клієнта. Завдяки цьому ми можемо прогнозувати кількість заявок на ваш продукт
  • Аналіз, настроювання та оптимізація рекламних кампаній для отримання максимально ефективних показників у Google
  • Просування у соціальних мережах, створення комплексу дій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення продажів та створення контакту з клієнтом
  • Розробка логотипу, айдентики (фірмовий стиль та брендинг), банерів для реклами та для друкованої продукції
  • Розробка дизайну та наповнення сайту з урахуванням усіх поставлених цілей, реалізація необхідного функціоналу для максимальної конверсії у заявку
  • Комплекс робіт з метою збільшення видимості сайту у пошукових системах за цільовими запитами вашого бізнесу
  • Для того, щоб просувати свій бренд у соцмережах, потрібно замовити таргетовану рекламу, інакше вашу навіть дуже добре оформлену сторінку просто не знайдуть.
  • Тут можна продавати практично все, що завгодно, але найбільш актуально буде купити рекламу в instagram для просування товарів, які зазвичай не шукають в Google.
  • Smm стратегія – це одна з частин усієї маркетингової стратегії бізнесу. Її основна місія – донести та транслювати правильну комунікацію бренду в соцмережах.
  • У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами.
  • Запустили таргетовану рекламу у Facebook або Instagram, а результат себе не виправдовує? Не потрібно ставити хрест на цьому виді реклами – краще зверніться до наших спеціалістів за консультацією.