Спочатку аудиторія була холодною, тому набиралася довго та дорого.
За весь період нашої співпраці з проєктом, результат приносила тільки тепла аудиторія — ті, хто взаємодіють з Інстаграм і Фейсбук, ретаргет на відвідувачів сайту, покупки — додаткові продажі, LAL аудиторія на 2%, 2-4%, 4-7% на покупців за 180д.
Так як за весь період роботи, наш замовник не полагодив метатеги на сайті, у нас не було можливості рекламувати продажі по каталогу — кинутий кошик, наприклад. Тому використовували тільки конверсії та ретаргет на відвідувачів сайту (тих, хто додав в кошик) по використанню індивідуально налаштованих подій.
Також імплементували бонусну систему та робили креативи під кожну цільову аудиторію за прикладом «День народження» або «Щасливі години на бізнес-ланч».
Дуже добре зайшли моушн-відео —процес приготування страви, і креатив про нові знижки на певні позиції кожні 15 хвилин.