Close
Напишите нам
Telegram
Messenger
Запустили таргетовану рекламу у Facebook або Instagram, а результат себе не виправдовує? Не потрібно ставити хрест на цьому виді реклами — краще зверніться до наших спеціалістів за консультацією.

Аудит таргетованої реклами

Коли потрібно замовити аудит таргетованої реклами

Аудит таргетованої реклами потрібно замовляти в тому випадку, якщо ви працюєте без позитивних результатів або ці результати вас з якихось причин не влаштовують:

  • витрат стає дедалі більше, а результатів нуль;
  • низька конверсія рекламних оголошень;
  • багато заявок від нецільової аудиторії;
  • дохід від замовлень не окупає вкладення;
  • ви хочете переконатися, що ваш таргетолог працює якісно або знайти нового.

Аудит таргетованої реклами від агентства Digital Art допоможе вам зрозуміти та виправити свої помилки при запуску реклами instagram або facebook, а також припинити «зливати» бюджет.

    Які роботи включає аудит:

    1
    Повний аналіз всіх рекламних кампаній та вирв, які працювали раніше.
    Ми перевіримо як якість самих рекламних оголошень (правильно обраний формат, якість тексту, УТП та призову), так і коректність розподілу бюджету, ключові показники ефективності, якою була ціна за лід тощо.
    2
    Перевірка коректності установок інструментів відстеження.
    3
    Аналіз посадкової сторінки.
    Може бути й таке, що користувача зацікавило саме рекламне оголошення, але щось відштовхнуло на посадковій сторінці.
    4
    Аналіз цільової аудиторії.
    Показ оголошення не вашій аудиторії — це все марно. аудит рекламних компаній покаже, чи правильно ви вибрали людей, яким хотіли пропонувати свій продукт.
    5
    Аналіз конкурентів та конкурентоспроможності
    Ми дізнаємося, яка реклама в інстаграм була запущена вашими конкурентами, у чому були її сильні сторони та що можна запозичити, а які помилки краще не повторювати.
    6
    Сегментування цільової аудиторії.
    7
    Створення оголошення та креативів для прикладу та тестового запуску.
    Ми наочно покажемо, яким має бути рекламне оголошення та налаштування таргетованої реклами, щоб ви отримали бажані результати.

    Результат аудиту таргетованої реклами

    Після глибокого аналізу ваших рекламних кампаній, ми зафіксуємо всі спостереження та висновки у презентації та відправимо вам. У ній будуть вказані виявлені недоліки та проблемні моменти, а також будуть дані поради щодо покращення налаштування реклами та маркетингової стратегії, які допоможуть вам стимулювати зростання кількості заявок та підвищити окупність оголошень.

    Якщо рекламні оголошення вели на ваш сайт і аудит реклами в інстаграм або фейсбук покаже, що в самій рекламі проблем не було, а заявок все одно мало, ми також можемо запропонувати вам комплексний аудит сайту — ймовірно проблема в ньому.

    Вартість аудиту з таргетованої реклами

    Ціна такої послуги залежить від обсягу роботи. Якщо ви хочете глибокий аналіз або перевірити кілька акаунтів, то ціна буде одна, а якщо вам потрібна експрес-перевірка, щоб виявити причину зниження ефективності вже запущених оголошень — інша.

    • Експрес-аудит можна зробити в стислі терміни — від 1 робочого дня.
    • Комплексний аудит — 7 робочих днів.
    Залежно від обраного формату та обсягу роботи, вартість складе 200 $ — 300 $.
      Інші послуги: