Close
Напишите нам
Telegram
Messenger

Бажаєте залишити заявку?
Ми будемо раді поспілкуватися з вами
У вас є свій бізнес і вирішили просувати його через соцмережі? З чого почати? Ми рекомендуємо для початку отримати у нас консультацію щодо таргетованої реклами. Ми допоможемо вам зрозуміти, як правильно налаштувати та запустити рекламу в соціальних мережах, щоб отримає бажаний результат.

Консультація з таргетованої реклами

Консультація з таргетованої реклами
включає наступні пункти:
1
Обговорення та вивчення бізнесу клієнта.
Це необхідно визначення основних цілей і визначення цільової аудиторії з якою далі йтиме робота.
2
Аналіз рекламних кампаній, які були раніше запущені.
Це допоможе зрозуміти наскільки ефективною була попередня таргетована реклама (якщо вона була), в чому були помилки, слабкі та сильні сторони.
3
Аналіз настроювання інструментів відстеження.
4
Аналіз вирви за якою здійснювалися заявки, продажі.
5
Упорядкування УТП.
Це унікальна торгова пропозиція, тобто те, що відрізняє ваш продукт/бренд від конкурентів, чим ви можете бути цікавими для цільової аудиторії.
6
Складання та затвердження ЦА.
Хто ваша цільова аудиторія, стать, вік, географія, інтереси, рід діяльності, рівень доходу… Все це впливає на налаштування реклами.
7
Постановка та затвердження цілей реклами: продаж, впізнаваність, охоплення.
8
Определения плейсмента для показа рекламы.
В каких социальных сетях будут показаны ваши рекламные объявления (таргетированная реклама в фейсбук и инстаграм при создании объявлений одинакова, однако у каждой площадки есть свои тонкости), будет ли это лента или сторис и т.п.
9
Розрахунок бюджету для отримання поставленої мети.
10
Коригування за креативами та приклад креативів які добре працюють.
Креатив — перше, що привертає увагу користувача. Він повинен бути яскравим, чіпляючим, дати трохи інформації, але достатньо, щоб користувач зрозумів, що ваша пропозиція для нього, і викликати бажання читати далі. Тому цей момент важливо добре продумати перед запуском рекламної кампанії.
Формат консультації

  • Содзвон для знайомства з бізнесом. Ми підготуємо список питань і обговоримо їх під час дзвінка, щоб глибше зануритися у ваш проєкт і краще зрозуміти, що саме може бути потрібне саме для вас.
  • Заповнення брифу. Бриф — це документ, який ми надсилаємо клієнту. У ньому є питання, відповіді на які допоможуть нам точніше зрозуміти ваші цілі та завдання.
  • Підготовка інформації у вигляді презентації.
  • Содзвон для обговорення презентації та обговорення можливих питань.

Кому потрібна консультація?

Насамперед консультація з таргету необхідна малому бізнесу, який тільки починає свій шлях в онлайн-просуванні. Ми можемо виділити три категорії потенційних клієнтів:

  • Бізнесмени, які хочуть рекламувати свій продукт самостійно, але не мають необхідних знань та досвіду у сфері таргетованої реклами.
  • Власники бізнесу, які хочуть довірити рекламу у фейсбук або інстаграм кваліфікованому спеціалісту, і щоб коректно контролювати результат його роботи, їм потрібні знання у цій ніші.
  • Підприємці, які вже мали негативний досвід при запуску таргетованої реклами, але вони розуміють, що це не привід ставити хрест на перспективному напрямку.

Вартість консультації
з таргетованої реклами

Вартість даної консультації повинна становити від 100 $ до 200 $ залежно від складності ніші. Строки реалізації 5 робочих днів. Чому так?

Для того, щоб дати вам об'єктивну, правильну і справді корисну консультацію, фахівцю з таргету потрібно глибоко зануритися у ваш проєкт, начебто він сам планував його вести. Завдання консультації — не просто сказати на які кнопки-де натиснути (хоча і це ми розповімо), а побудувати систему, яка допоможе вам продавати товар чи послугу за допомогою соцмереж. Цим і обумовлена вартість консультації та тривалість підготовки.
    Інші послуги: