Отримати максимальну кількість заявок
•Попередньо бюджет на рекламу ми запросили 500 $ з розрахунком на тестування та подальше збільшення бюджету.
•Ми створили та налаштували пошукові та розумні кампанії
•Налаштували теги в GTM, цілі в Google Ads та конверсії в Google Analytics.
•Провели роботи з аналізу та оптимізації рекламних кампаній.
•Опрацювали пошукові запити у всіх кампаніях.
Підсумок за
3 місяці роботи:
•За третій місяць роботи ми вимкнули менш ефективні кампанії та провели багато оптимізації на рівні налаштувань, кампаній, груп, оголошень.
Зараз ми продовжуємо працювати
з клієнтом PPC і працюємо над тим,
щоб збільшити кількість конверсій
Отримати максимальну кількість
заявок на потрібні професії
•Склали стратегію з просування
•Вирішили не працювати з сайтом з причин малої конверсії
•Запропонували розробку сайту, тим часом запустили рекламу на лід форми
За 2 місяці співпраці ми отримали 1239 лідів за ціною 0,46 $